- 40 000 – 59 996 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Máte za sebou už pár úspěšných obchodů a hledáte pracovní pozici, kde Vaše komunikativní schopnosti uplatníte? Zároveň jste ale technický typ, který rád sleduje nejnovější trendy a nezalekne se technických výkresů?
Pak jste náš člověk a moc rádi si od Vás poslechneme víc! Jsme dynamická společnost působící v oblasti průmyslové automatizace a hledáme kolegu, který bude hrát klíčovou roli v naší firmě.
A co Vás čeká?
* Obchodní činnost: budete proaktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti, udržovat vztahy se stávajícími klienty a a rozvíjet naše portfolio.
Dosažení (či překročení :)) prodejních cílů bude Vaší prioritou.
* Technická podpora: v rámci komunikace se zákazníky budete také poskytovat odbornou technickou podporu našim zákazníkům a partnerům - ale nebojte, vše ohledně našich produktů Vás zaučíme!
* Průzkum trhu: budete sledovat a analyzovat tržní trendy, konkurenci a nové technologie v oboru.
* Marketingové aktivity: podílet se budete také na propagaci našich produktů.
* min. SŠ, ideálně technický obor
* praxe v oblasti obchodu - výhodou bude, pokud se jednalo o technický produkt, či službu
* schopnost profesionální komunikace s našimi klienty - potřebujeme někoho, kdo vysvětlí složité technické koncepty jednoduchým způsobem
* ŘP sk.B
* motivační finanční ohodnocení s atraktivním variabilním platem
* možnost karierního růstu
* služební auto
* služební notebook a mobil
* flexibilní pracovní doba
* možnost homeoffice
* stravenky
* příspěvky na penzijní připojištění
* lokalita: Jihlava
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?