- Plný úvazek

Koho hledáme?
Schopného, spolehlivého IT nadšence se zájmem o provoz bezpečnostních nástrojů jako jsou PAM, PIM, MFA a další.
Kolegu schopného spolupracovat v týmu a řešit požadavky na poskytované služby, například správu, konfiguraci, aktualizaci a rozvoj poskytovaných služeb v jednom z největších a nezajímavějších IT prostředí v ČR.
Projekty k realizaci
PAM – privilledge access management – řízení privilegovaných přístupů
PIM – privilledge identity management – správa identit privilegovaných účtů
MFA – multifaktorové ověřování
Druh PPV:
Pracoviště:
Možný nástup:
Požadované vzdělání:
<a name=„_Hlk zobrazit tel. číslo “>Hledané dovednosti
Co děláme a kdo jsme?
Jsme tým odborníků zajišťující infrastrukturní služby datových sítí pro provozovatele
a vlastníka železniční dopravní cesty v České republice. Zajišťujeme služby správy uživatelských identit, mailových a antispamových služeb, síťových služeb, certifikátů, proxy serverů a podobně. Spolupracujeme interně se všemi útvary správy železnic
a zároveň koordinujeme spolupráci s dodavateli. Patříme mezi největší zaměstnavatele s více než 16500 zaměstnanci. Jsme moderní, stabilní a perspektivní společnost, mezi jejíž činnosti patří zajištění provozuschopnosti, údržby, oprav, rozvoje a modernizace
drážní infrastruktury. Při dodržení norem ISO27001 a kybernetické bezpečnosti v souladu
se ZoKB.
Co nabízíme?
Chcete se dozvědět více? Skvělé! I když třeba nesplňujete do detailu popis v inzerátu,
ale na pozici si věříte, pošlete nám Váš životopis a pár slov o sobě a my se Vám ozveme.
Těšíme se na Vás!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?