- 45 001 – 50 001 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Arete je přední investiční společnost v oblasti nemovitostí ve střední Evropě, specializující se na vývoj a správu průmyslových a logistických parků. Jsme hrdí na náš ekologický přístup a závazek k udržitelným investičním strategiím.
V rámci naší expanze a rozvoje nabízíme novou pracovní příležitost pro univerzálního systémového administrátora, který obohatí náš ARETE tým a pomůže nám nastavit a udržovat naše služby a aplikace microsoft 365, datové sklady a systémové integrace. Vaše klíčová zodpovědnost spočívá v zajištění hladkého provozu a bezpečnosti naší IT infrastruktury a dále v poskytování technického poradenství našim zaměstnancům i klientům.
Jste zapálený pro správu a integraci složitých IT systémů? Vyhovuje Vám práce v dynamickém a rychle se vyvíjejícím technologickém prostředí, kde se iniciativa a samostatnost podporuje? Pokud ano a máte potřebnou kvalifikaci jste ideálním kandidátem!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?