- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme bankovní a realitní společností, která provozuje v ČR více než 50 bankovních poboček a síť obchodních kanceláří. Zabýváme se profesionálním finančním plánováním a obchodem s realitami. Náš obrat v ČR je již více než 2,6 miliardy Kč. Jsme uznávanou společností jak mezi našimi 600.000 klienty, tak spolupracujícími bankovními a finančními institucemi. Naše společnost zaznamenává již více než 20letý trvalý růst a jsme především společností, která dává příležitost k trvalému profesnímu růstu bez rozdílu věku. Pracují u nás mladí ale i zkušení kolegové. Jsme Broker Consulting.
https://www.bcas.cz/o-nas/
Do našeho dynamického týmu na pobočce v Novém Jičíně přijmeme kolegu (kolegyni) na pozici “Obchodního asistenta”. Hlavní pracovní náplní našeho nového kolegy (kolegyně) bude servis našich stávajících klientů a jednání s novými klienty. Jedná se o pozici, na které je nutná především proaktivita. Praxe není podmínkou, ale obchodní duch určitě ano.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.