- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Pro pobočku ve Znojmě hledáme nového kolegu / novou kolegyni.
Co Vám nabízíme?
Do začátku od nás dostanete nadstandardní finanční podporu po dobu 15 měsíců + PROVIZE + BONUSY.
Výše Vašich příjmů nezávisí na šéfovi.
Záleží jen na Vašich rostoucích znalostech a zkušenostech.
Propracovaný systém odborného vzdělávání.
Flexibilní pracovní doba / možnost home office.
Pokud si povedete opravdu dobře, zařídíme Vám kancelář pro jednání s klienty.
Co budete dělat?
Vedete jednání s klienty a řešíte jejich požadavky a potřeby.
Pečujete PŘEDEVŠÍM O STÁVAJÍCÍ KLIENTY.
Sjednáváte schůzky s přidělenými klienty.
Rozvíjíte obchodní aktivity ve svěřené oblasti – řešíte celkovou finanční situaci klientů – nabídka a prodej pojištění, spoření a dalších produktů skupiny ČSOB.
Tvoříte si vlastní portfolio klientů (s pomocí manažera a stávajícího portfolia klientů).
Pravidelně se vzděláváte – zajištěno ze strany společnosti.
Jinými slovy:
Klientovy potřeby se mění a je jen na Vás, abyste zajistil/a, že klient bude vždy spokojen a ochráněn právě tak, jak potřebuje – ne méně, ale také ne více.
Pracoviště:
pobočka ČSOB Pojišťovna a.s., Rudoleckého 25 – Znojmo
Co by Vám nemělo chybět – KOHO HLEDÁME:
Často a rád/a komunikujete s lidmi.
Dokážete argumentovat a hledat řešení.
Umíte upoutat pozornost a získat důvěru lidí.
Upřednostníte vytvoření a rozvoj vlastní firmy (spolupráce na IČO) před zaměstnaneckým úvazkem.
Máte minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
Co dalšího Vám nabízíme?
Řadu produktových a prodejních školení.
Kvalitní pracovní tým a příjemné pracovní prostředí.
Stejně dobře, jako pečujeme o naše klienty, budeme pečovat i o vás – po dobu 15 měsíců od nás dostanete FINANČNÍ PŘÍSPĚVEK 15 – 20 000 Kč měsíčně.
Profesionální finanční poradenství pod dlouhodobým vedením manažera.
Stálou podporu v oblasti osobního rozvoje.
Zázemí největší finanční skupiny v ČR.
Váš zájem včetně životopisu očekáváme po dobu zveřejnění inzerátu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?