O nás
Pracovat v DHL znamená mít jistotu stabilního příjmu a být součástí mezinárodní logistické společnosti. A právě teď do svých řad hledáme novou posilu, kterou můžeš být právě ty!
Náplň práce:
- organizování a řízení přeprav na základě potřeb zákazníka
- zpracovávání objednávek a administrativní práce s nimi spojená
- komunikace s dopravci a spolupráce s různými odděleními společnosti
- práce se spedičními programy a příležitostný reporting
Co od Vás očekáváme:
- znalost práce na PC (MS Office)
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- AJ na komunikační úrovni (min. B1)
- zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
- ukončené SŠ vzdělání a čistý trestní rejstřík
- zájem o logistiku a práci v týmu
Co Vám můžeme nabídnout:
- odpovídající mzdové ohodnocení a zázemí stabilní logistické firmy
- 25 dní dovolené a 3 dny zdravotního volna
- příspěvek na stravování plně hrazený zaměstnavatelem (70 Kč / odpracovaný den)
- systém Cafeterie, Multisport karta, penzijní a životní pojištění, výhodné mobilní tarify (O2/T-Mobile), slevové programy
- práce v příjemném prostředí a přátelském kolektivu
- pracoviště: Rudná u Prahy
Zaujala tě tato pracovní příležitost? Pak neváhej a zašli nám svůj životopis. Budeme se těšit!
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na vzdělávání
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště