- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

ALGECO s.r.o. Česká republika a Slovenská republika jako součást skupiny Modulaire Group, je lídrem v evropských modulárních službách a infrastruktuře. Vytváříme inteligentní prostory, kde mohou lidé žít, pracovat a učit se. Působíme ve 25 zemích a máme přibližně 259 000 modulárních jednotek a přenosných skladových prostorů, dále 3 400 dočasných ubytovacích jednotek.
Mimo Obytné kontejnery, Stavební buňky a Skladové kontejnery dodáváme také kompletní Modulární stavby firemních či školských zařízení. Kancelářské a skladové prostorové řešení, vybavení staveniště a kompletní servis pro Eventy. Nedílnou součástí našeho portfolia je také komplexní SERVIS 360°.
Přijďte pracovat k nám a najdete práci, která Vás bude bavit den co den!
Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici: Skladník
- Komplexní organizace skladu a odpovědnost za uskladněný materiál
- Objednání, kontrola a příjem materiálů na sklad
- Uskladnění materiálů, jejich evidence a následný výdej
- Práce s doklady provázejícími materiál
- Nákup ochranných pracovních prostředků
- Spolupráce při provádění pravidelných inventur
- Zajišťování revizí HP
- Manipulace s VZV
- Vyřizování reklamací
- Odpovědnost za dodržování předepsaných procesů
- Aktivní komunikace s kolegy na pobočce i mimo ni
- Dodržování pravidel BOZP a PO
- Další činnosti dle požadavků
- Praxe na obdobné pozici min 2 roky
- Uživatelskou znalost práce s počítačem (MS office / Navision výhodou)
- Znalost nebo orientace procesů skladového hospodářství
- Znalost nebo orientace v oblasti BOZP a PO (výhodou)
- Schopnost týmové práce
- Spolehlivost, odpovědnost a aktivní přístup k práci
- Bezúhonnost
- Odpovídající zdravotní stav
- ŘP sk. B
- Stabilní zaměstnání v prostředí silné nadnárodní společnosti
- Příjemné a dynamické pracovní prostření
- Motivující měsíční finanční ohodnocení, kvartální finanční bonusy dle dosahovaných výsledků, pravidelná roční valorizace mzdy
- Nadstandardní systém zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování ve výši 100 Kč/den, finanční příspěvky za odpracovanou dobu již od 1. roku ve společnosti, zvýhodněné telefonování pro celou rodinu, pravidelně čerstvé ovoce na pracovišti, teambuildingové aktivity aj.
- Odborné poradenství v oblasti zdraví a životního stylu, psychologie, financí a práva
- Možnost osobního i profesního rozvoje
- Práci na zajímavých projektech
- Pro úspěšné zaměstnance možnost kariérního růstu
- Očekávaný datum nástupu: ihned, popř. dle dohody.
- Pracovní poměr na 1 rok s prodloužením na dobu neurčitou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?