Employer branding

Články označené štítkem employer branding

Proč a jak zařadit personální audit do firmy

Proč a jak zařadit personální audit do firmy

Personální audit by měl být pravidelnou součástí každé zdravé a prosperující společnosti. Není to trest. Je to příležitost zjistit, v čem jste dobří a v jakých oblastech se můžete zlepšit. Získejte vedení společnosti na svou stranu a udělejte…
Efektivní řešení vztahů a konfliktů na pracovišti

Efektivní řešení vztahů a konfliktů na pracovišti

V rámci pracovního procesu se jen zřídka setkáváme s izolovanými pracovníky. Kolegové pracující v týmu vytváří týmového ducha, budují si vztahy. Pokud si kolegové “nesednou”, nedostatečně spolu komunikují, nemají dostatek informací, mohou se vztahy…
Přehledně: 13. plat a vše, co potřebujete vědět

Přehledně: 13. plat a vše, co potřebujete vědět

Kdo by nechtěl dostat jeden nebo dokonce dva platy navíc? Pojďme se podívat, kdy a za jakých podmínek společnosti vyplácejí zaměstnancům bonusy, respektive 13. nebo 14. plat. Na co si dát pozor, aby se benefit neotočil proti společnosti.
Dárky pro zaměstnance - tipy pro personalisty

Dárky pro zaměstnance - tipy pro personalisty

Téměř každého potěší, když dostane dárek. A co takhle dárek od vedoucího k narozeninám nebo dokonce od generálního ředitele k pracovnímu výročí! Probereme dárky ze všech úhlů a nevynecháme ani dárky vánoční.
Nárok na stravenky jako benefit pro zaměstnance

Nárok na stravenky jako benefit pro zaměstnance

Stále jeden z nejžádanějších benefitů - stravenky, stravenkový paušál a příspěvek na stravné - probereme do detailu. Dozvíte se, na co nezapomenout, když benefit zavádíte, a další zajímavosti.
Hodnocení firem očima zaměstnanců

Hodnocení firem očima zaměstnanců

Málokdo pošle životopis do společnosti, o které nic neví, nikdy předtím o ní nic neslyšel a nezjistil si základní reference. Pojďme se podívat na faktory, které jsou pro kandidáty nejdůležitější při hledání nového zaměstnání. Ukážeme si hodnocení…
Proč a jak nastavit efektivní interní komunikaci

Proč a jak nastavit efektivní interní komunikaci

Proč komunikovat, jak komunikovat, co komunikovat a kdo by měl komunikovat? Na všechny tyto otázky odpovíme. Přidáme i příklady z praxe, když interní komunikace nefunguje nebo funguje jen částečně.
Employer branding – jak vybudovat firemní značku

Employer branding – jak vybudovat firemní značku

Employer branding není jen pro velké společnosti, které mají stovky zaměstnanců a obrovský rozpočet. Každá společnost, která chce být úspěšná, mít motivované, úspěšné zaměstnance a společně se svými zaměstnanci růst, musí pracovat na employer…
Jak připravit efektivní vzdělávání zaměstnanců

Jak připravit efektivní vzdělávání zaměstnanců

Aby společnost mohla reagovat na rychle se měnící prostředí a udržela krok se svou konkurencí, je nutné investovat do rozvoje a vzdělávání svých zaměstnanců. Podíváme se na proces vzdělávání, od analýzy potřeb vzdělávání, schválení nákladů až po…
Přehledně: firemní kultura, jak ji vytvořit a udržet

Přehledně: firemní kultura, jak ji vytvořit a udržet

Bez správně nastavené firemní kultury společnost jen stěží udrží své zaměstnance motivované, ochotné přicházet s novými nápady a zlepšovat společnost. Jak nastavit firemní kulturu, jaké využít prvky firemní kultury, aby byla dlouhodobě udržitelná,…

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena