Najděte práci ihned! Vybírejte z 26 927 nabídek

1

Nejprve se registrujte nebo se přihlaste

2

Vytvořte si životopis a vyplňte pracovní preference

3

Začněte vyhledávat nabídky pomocí umělé inteligence

jenPrace.cz - Nová práce ihned! jenPrace.cz - Najděte novou práci

Nebaví vás pokaždé vyplňovat políčka?

nebo k účtu JenPráce.cz a mějte veškeré formuláře předvyplněny.

Chcete zobrazit pracovní nabídky pomocí umělé inteligence?
Dodržte výše uvedené kroky a prozkoumejte možnosti, které vám AI nabízí.

Nabídky práce v Rokytnici nad Jizerou pro profesi „Back office pracovník / pracovnice“ (29 inzerátů)


Rokytnice nad Jizerou nabízí pestré pracovní příležitosti především v oblasti cestovního ruchu a služeb. V regionu jsou běžné pozice v hotelnictví, gastronomii, provozu sportovních areálů, průvodcovských službách nebo provozní údržbě a technické podpoře středisek. Kromě sezonních nabídek se na trhu objevují i stabilní zaměstnání v maloobchodě, stavebnictví, dopravě a v sektoru zdravotní péče a školství.

Město žije v rytmu hor a venkovních aktivit – v zimě jsou dominantou sjezdovky a běžecké tratě, v létě turistické a cyklistické trasy. Pro obyvatele je typická přátelská komunita, dostupnost základních služeb a blízkost přírody, která podporuje aktivní životní styl. Život tady má blíže k menšímu městu s dobrou kvalitou bydlení a možností volnočasového vyžití.

Z profesního pohledu je Rokytnice nad Jizerou významným regionálním centrem cestovního ruchu, kde se tvoří většina pracovních nabídek v oblasti služeb a provozu sportovišť. Sezonnost ekonomiky vytváří prostor pro flexibilní zaměstnání i dlouhodobé kariéry v obsluze turistického ruchu, logistice spojené s provozem středisek a v odborných službách. Práce v „Rokytnice nad Jizerou“ tedy znamená kombinaci zaměstnání v dynamickém prostředí a možností využít přírody při volném čase.

Na JenPráce.cz naleznete širokou nabídku pravidelně aktualizovaných a doplňovaných inzerátů práce i brigády. Najdete zde široké množství různých oborů a profesí, o které mají firmy aktuálně největší zájem a je pro ně velmi podstatné obsadit pracovní pozici v co nejkratším možném termínu. Mezi takové profese patří nyní nejvíce kuchař / kuchařka, řidič / řidička, dělník / dělnice, prodavač / prodavačka nebo máte zájem o profesi dělník / dělnice? Mezi nejvíce požadované obory patří Průmyslová a chemická výroba, Ubytování a cestovní ruch, Doprava, logistika a zásobování, Stavebnictví a realitní služby a nebo také práce v oboru Služby, umění a kultura. Právě proto Vám doporučujeme porozhlédnout se po nové práci i ve výše uvedených profesích či oborech, protože je velká pravděpodobnost, že si tím zvýšíte svou šanci na nalezení požadovaného zaměstnání. Držíme Vám palce!


Mezi nejoblíbenější lokality pro hledání nového zaměstnání aktuálně patří Brno, Ostrava, Nové Město, Praha, Praha, Plzeň, Vršovice, Praha, Žižkov, Praha, České Budějovice, Liberec, Hradec Králové, ale i mnoho dalších. Prohlédněte preferované lokality, je velká šance, že najdete nabídky práce blíže Vašeho bydliště, než jste čekali.


Back-office pracovník je zaměstnanec nebo tým zaměstnanců, kteří vykonávají administrativní a podpůrné úkoly ve firmě, kde nenavazují přímý kontakt s klienty nebo veřejností. Tito pracovníci se obvykle starají o interní procesy a operace, které umožňují plynulý chod společnosti. Kancelářští pracovníci obvykle pracují ve vnitřních odděleních společnosti a spolupracují s ostatními týmy, jako jsou front-office pracovníci, kteří se zabývají přímým kontaktem s klienty, a managementem společnosti. 

Sekretářka musí mít dovednosti v administrativní práci, zpracování dat, správě dokumentů, komunikaci a spolupráci s ostatními členy týmu, a schopnost efektivně plánovat a organizovat svou nebo týmovou práci. 

Ke své práci administrativní pracovník potřebuje několik základních prvků vybavení k efektivnímu plnění svých úkolů. Mezi nejčastější patří počítač ze softwarových důvodů, internetové připojení pro práci s online přístroji a rychlejší komunikací s ostatními odděleními ve společnosti nebo subdodavateli, také telefon pro komunikaci s kolegy nebo potencionálně i s klienty. Mezi další pomůcky pro pracovníka jsou také ergonomické nástroje, jako je správná velikost a nařízení kancelářského stolu a židle nebo záložní zdroje energie, jako jsou baterie a nabíječky pro notebook z důvodu výpadku energie a tedy případného ztrátu neuložených dat. 

Pozice podpůrného pracovníka může bavit jedince, který má zájem o administrativní práci, organizaci, správu dat a procesů. Ti, kteří mají rádi strukturu, preciznost a práci s detaily, často nacházejí potěšení v tomto typu práce. Baví je využívat své dovednosti ve správě dokumentů, sledování informací a efektivním plánování úkolů. Pracovníkovi může vyhovovat prostředí, které je klidnější a méně vystavené přímému stresu z externích faktorů, jako jsou přímý kontakt s klienty nebo neustálé naléhavé situace. Tím, že se zaměřují na interní operace a podpůrné úkoly, mohou pracovat ve svém vlastním tempu a soustředit se na detaily. 

Kvalifikace požadované pro back-office pracovníka se mohou lišit v závislosti na konkrétním odvětví a pozici. Nejčastěji je požadováno minimálně středoškolské vzdělání, výjimečně vysokoškolské. Často společnosti požadují předešlou zkušenost v administrativě na obdobné pozici daného sektoru nebo oboru společnosti. Dále společnosti požadují schopnosti analytické, komunikační a organizační, nebo také znalost danných technologii nebo softwaru, který je pro jejich práci nezbytná.

Zjistěte více o profesi Back office pracovník / pracovnice – průměrnou mzdu a další užitečné informace.

Zvyšte si šanci v nalezení nového uplatnění! Vytvořte si účet na JenPráce.cz a pravidelně na Váš email dostávejte aktuální seznam pracovních nabídek, včetně námi doporučovaných.


Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, PECR - Apartments hotel s.r.o., Česká spořitelna, a.s., 21 Consult Group s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Návrat, o.p.s., G & P Quality Management s.r.o., První novinová společnost a.s., Lázně Bělohrad a.s., Krajská správa silnic Libereckého kraje, příspěvková organizace, Statutární město Jablonec nad Nisou, STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC, Liberecký kraj, Reactive Drone s.r.o., Okresní soud v Liberci, EUROSCOUT s.r.o., SportForest s.r.o., ZUMAKO audit s.r.o., Řeznictví a Uzenářství U Motyčků s.r.o., Keramika CZ s.r.o., Okresní soud v Trutnově, Správa silnic Královéhradeckého kraje

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Koordinátor / Koordinátorka, Poštovní doručovatel / doručovatelka, Vedoucí poštovního provozu, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Pokladní, Specialista / specialistka ve službách, Pracovník / pracovnice ve službách, Realitní makléř / makléřka, Odborný pracovník / pracovnice, Projektový / projektová manažerka, Kontrolor / Kontrolorka, Mistr / Mistrová, Specialista / specialistka kvality, Shift leader / Vedoucí směny

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Pec pod Sněžkou, Jablonec nad Nisou, Liberec, Jičín, Lázně Bělohrad, Semily, Janské Lázně, Újezd pod Troskami, Horní Maršov, Stráž nad Nisou, Trutnov, Hořice, okres Jičín

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
včerejší

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Okresní soud v Liberci | Okresní soud v Liberci | Liberec Liberec (26 km)
  • do 29 120 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. srpna
ZUMAKO audit s.r.o. | ZUMAKO audit s.r.o. | Újezd pod Troskami Újezd pod Troskami (27 km)
  • 32 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. července
Řeznictví a Uzenářství U Motyčků s.r.o. | Řeznictví a Uzenářství U… | Horní Maršov Horní Maršov (28 km)
  • 27 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. října

Ověřené společnosti

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?