- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Hledáme obchodníka, který má selský rozum, netrvá na tom, že musí chodit celý den v obleku, ale zároveň ví, že někdy to bez kravaty opravdu nejde.
Prodejce bude odpovědný za produktové portfolio v oblasti techniky určené k dojení. Našim cílem je najít obchodníka, který převezme stávající klienty na B2B a B2C trhu. Nehledáme člověka, který se bude „honit“ za novými zákazníky, ale zároveň se novým příležitostem nebude zcela vyhýbat.
Mimo samotného prodeje se budete zabývat poskytováním after sales služeb a poradenství, přípravou cenových nabídek, analýz trhu, zastupováním společnosti na veletrzích a výstavách apod. Rovněž budete společně s dealery připravovat prodejní strategie, které pomohou k rozvoji obchodu a propagaci Vašeho produktového portfolia.
V rámci své práce se budete setkávat zejména s dealery, kteří zajišťují převážnou část prodejů na českém trhu. Návštěvy farem však k této pozici neodmyslitelně patří, takže zkušenosti s jednáním s koncovým zákazníkem na „farm“ trhu jsou velmi vítány.
POŽADAVKY:
Požadujeme SŠ nebo VŠ vzdělání (technické zaměření výhodou) a také pokročilou znalost anglického jazyka. Angličtina je jednak firemním jazykem, ale také jsou v rámci práce příležitostně cesty po Evropě za zákazníky či do mateřské společnosti v Německu.
Vzhledem k tomu, že produkt, který budete prodávat – technologie pro dojení, a také samotní zákazníci jsou specifičtí, tak požadujeme rovněž praxi v prodeji na tomto trhu.
Aby jste si užili komfort firemního automobilu, je zapotřebí i řidičský průkaz sk. B.
Obchodní duch, samostatnost a svědomitost je vyžadována na 100% úrovni.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?