- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
• Spolupráce na automatizačních projektech pro závod v ČR, tak i na mezinárodních projektech v rámci skupiny
• Tvorba programů pro řízení nových strojů
• Vytváření a optimalizace uživatelských rozhraní strojů
• Spoluúčast při uvádění stroje do provozu (spoluúčast při oživení a odladění stroje)
• Podílení se na tvorbě projektové dokumentace a návodů
• Spolupráce s konstruktéry, elektrotechniky a montéry
• SŠ/VŠ vzdělání elektrotechnického směru, obor automatizace by byl výhodou
• Znalost systémů Siemens Simatic, Sinamics, Simotics
• Znalost systémů Bosch-Rexroth, B&R výhodou
• Znalost E-Plan a práce v něm velkou výhodou
• Orientace v elektrotechnických schématech
• Vyhláška č. 50/1978 Sb. výhodou
• AJ na úrovni minimálně pasivní komunikace (schopnost číst návody, programy, emaily)
• Iniciativní a proaktivní přístup
• Samostatnost, ochota cestovat
• Práce v závodě s možností občasného home office
• Účast na mezinárodních projektech skupiny s možností výjezdů po celém světě
• Kariérní / vzdělávací plán, tvůrčí kolektiv
• Zázemí progresivní zahraniční společnosti, který je lídrem ve svém oboru na světovém trhu
• Zajímavé finanční ohodnocení
• Osobní bonus, roční bonus, docházkový bonus
• Příspěvek na dopravu
• Dotované stravování v závodu (výdejním automatem)
• 23 dní dovolené, postupně se zvyšuje dle odpracovaných let

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.