- 29 120 – 35 720 Kč
- Plný úvazek

Předpoklady pro podání přihlášky
? fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk
? dokončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření
Požadavky pro podání přihlášky
? orientace v zákoně:
? znalost daňových předpisů
? znalost podvojného účetnictví, praxe výhodou
? znalost problematiky společenství vlastníků jednotek, bytové vlastnictví, nájemní vztahy
? schopnost rychlé orientace v nové problematice
? samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování, flexibilita
? smysl pro zodpovědnost a týmovou spolupráci, dobré komunikační schopnosti
? schopnost zvládat zátěžové situace, odolnost proti stresu, časová flexibilita
? výborná znalost práce na PC (MS Office, účetní program STEREO nebo DUEL výhodou)
? řidičský průkaz skupiny B s aktivní praxí
Základní vykonávané činnosti – druh práce
? zajištění ucelené účetní agendy v rámci samostatné působnosti města Mohelnice, zejména při výkonu správy společenství vlastníků jednotek, vedení podvojného účetnictví pro SVJ.
Kontakt: telefonicky v pracovní dny po a st od 08:00 do 11:30, 12:00–17:00, út, čt a pá 08:00–11:30, 12:00–13:00 ,
https://www.mohelnice.cz/vismo/zobraz_dok.asp?id_ktg=4056&n=volna-pracovni-mista&p1=98145
Osobně: Městský úřad Mohelnice, U Brány 916/2, Mohelnice, uchazeči budou individuálně/telefonicky informováni po zaslání přihlášky, tj. po 01.08.2025
SVJ
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?