- 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Referent/ka stavebního úřadu
na Odbor stavebního úřadu Městského úřadu Kyjov
Popis pracovní činnosti: zajišťování odborných agend na úseku územního rozhodování a stavebního řádu, např. ve věcech umístění, povolení, kolaudace a odstranění staveb, sankcí.
Platové zařazení: tř. 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců
ve veřejných službách a správě. Po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku a dalších finančních benefitů.
Termín nástupu: dohodou po ukončení VŘ
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpoklady a požadavky:
o předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost, občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem)
o Podmínkou vzdělání:
? VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, nebo
? VOŠ v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo
? SŠ vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví
o výhodou ZOZ při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu
a vyvlastnění
o výhodou ZOZ při správním rozhodování a dozorové činnosti v silničním hospodářství
o znalost práce s PC – Word, Excel, PowerPoint, Internet
o řidičské oprávnění skupiny B – připravenost k řízení
o vysoké pracovní nasazení
o umění jednat s lidmi (komunikační dovednosti)
o ochota dále se vzdělávat
Požadované doklady:
o Přihláška do výběrového řízení (ke stažení na stránkách města v sekci Volná místa)
o Strukturovaný životopis
o Výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
o Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?