- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Další požadavky:
zkušenosti na obchodní pozici min. 1 rok, výpis z rejstříku trestů, praxe v oboru finančního poradenství či bankovnictví výhodou; spolehlivost a fér jednání, zdravé sebevědomí, chuť se zdokonalovat a kontinuálně vzdělávat, pozitivní přístup; schopnost komunikovat se zákazníky, schopnost se začlenit a spolupracovat v kolektivu.
V návaznosti na projekt Partners banky rozšiřujeme tým pobočky v Benešově jak o seniorní, tak juniorní kolegy, kteří by byli schopni se dlouhodobě, a hlavně kvalitně starat o retailovou i firemní klientelu, případně „vyrostli“ v manažera celé pobočky.
Jakkoliv poskytnutí dokonalé finanční služby pro širokou veřejnost je naší doménou, naše pobočka cílí na spolupráci s B2B klientelou, kde již v současné době řešíme u řady firemních klientů pojistky či školíme finanční gramotnost.
Zajímala by Vás možnost spolupráce v nové a první poradenské Partners bance, která už dnes má cca 600 tis klientů a zajistit si doživotní rentu prostřednictvím pasivního příjmu? Je to velká šance být u něčeho zcela unikátního (spojení poradenství a banky, unikátní bankovní aplikace, silného finančního zázemí skupiny, již dnes 150 poboček, firemní kultury a způsobu myšlení/přístupu k financím i klientům, budování nové B2B linie ve skupině v rámci naši pobočky).
Hledáme opravdového „srdcaře“, který bude věřit, že to, jak to děláme, dává Partners i našim klientům smysl;-) . „Chceme s našimi klienty společně žít jejich celý finanční život v té nejvyšší kvalitě“.
Nabízíme: Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost práce z domova, Firemní akce
První kontakt: telefonicky, e-mailem

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.