- 24 000 – 36 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jedná se o místo obsazované dle § 178 odst. 4 zákona o státní službě na dobu určitou, maximálně na 6 měsíců. V případě, že se pracovník osvědčí a bude mít zájem o služební poměr, bude následně vyhlášené výběrové řízení na obsazení systemizovaného služebního místa.
Náplň činnosti na uvedeném místě spočívá v zajišťování a provádění samostatné kontroly dodržování léčebného režimu dočasně práce neschopných občanů, kde je nutno splňovat předpoklad samostatného řízení služebního vozidla, v evidence práce neschopných pojištěnců v potřebném rozsahu, vkládání dat do centrální evidence pomocí výpočetní techniky, v ověřování potřebných skutečností při zjištění porušení léčebného režimu, v přípravě podkladů pro vydávání rozhodnutí pro porušení režimu dočasně práce neschopného pojištěnce. Vedení ústního i písemného jednání s pojištěnci, zaměstnavateli a jinými subjekty za účelem doplnění, úpravy a opravy předepsaných podkladů pro provádění a zajišťování odborné agendy v nemocenském pojištění. Výkon činnosti vyžaduje znalost předpisů o nemocenském pojištění, uživatelskou znalost MS Office včetně elektronické komunikace, znalost pravidel úřední korespondence, výborné komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu, schopnost a ochotu se učit novým věcem, organizaci přidělené práce a její zvládání v termínech, schopnost samostatné i týmové práce, odpovědnost, preciznost, flexibilitu, spolehlivost, proklientský přístup, řidičské oprávnění skupiny „B“, dobrou schopnost orientace při řízení motorového vozidla a praktické zkušenosti s řízením motorového vozidla a fyzickou zdatnost. Požadované vzdělání ÚSO s maturitou. Platové zařazení je 7. platové třídě (platové rozmezí 16 980 – 24 780 Kč dle počtu let započtené praxe + 700 Kč zvláštní příplatek, možnost přiznat osobní příplatek po 3 měsících).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?