- Plný úvazek
Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávních celků, výběrové řízení na místo:
Úředník/ce – referent/ka kultury a cestovního ruchu,
oddělení kultury
na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 9.
Předpoklady pro výkon funkce:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Další požadavky:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, ekonomický směr výhodou,
- znalost AJ nebo NJ a polského jazyka na komunikativní úrovni,
- všeobecný přehled a orientace v Bruntále a okolí
- uživatelská znalost práce na PC,
- komunikační dovednosti a příjemné společenské vystupování, časová flexibilita, cílevědomost, kreativita, organizační schopnosti, vysoké osobní nasazení, schopnost samostatně i týmově pracovat,
- řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou.
Charakteristika vykonávané pozice:
Vedení evidence žádostí o poskytnutí finančních dotací z rozpočtu města v oblasti sport, kultura
a ostatní činnost a příprava podkladů pro jednání komisí rady města. Příprava materiálů do rady a zastupitelstva města o poskytnutí dotací z rozpočtu města pro oblast sport, kultura a ostatní činnost. Tvorba smluv o poskytnutí finančních dotací z rozpočtu města v oblasti sport, kultura a ostatní činnost s následnou kontrolou vyúčtování poskytnutých dotací a jejich evidencí. Provádění odvodu za porušení rozpočtové kázně u příjemců dotací s případnou součinnosti s finančním odborem a útvarem interního auditu a kontroly. Vkládání smluv o poskytování podpory De minimis do centrálního registru.
Nabízíme:
- Pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days a další benefity.
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.
Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 21.1.2022 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu:
Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL
Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodů, a to v jakékoli jeho části.
Z : 6.1.2022



