- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní místo: Referent IS a SEV Stožec, projektu Lesní dílna
Odbor: Útvar ředitele, oddělení informačních středisek a environmentální výchovy
Místo výkonu: Středisko EV – Stožec
Požadované vzdělání: SŠ,VŠ (pedagogické, přírodovědné, lesnické)
Další předpoklady: Komunikační a písemná znalost českého a německého jazyka.
Organizační schopnosti.
Pedagogické zkušenosti.
Znalosti z historie Šumavy vítány.
Kladný vztah k přírodě, znalost šumavského regionu.
Časová flexibilita a týmová spolupráce.
Zdravotní způsobilost.
Komunikační a písemná znalost českého a německého jazyka.
Znalost práce na PC – Word, Excel, Power Point.
Řidičský průkaz skupiny „B“.
Znalost anglického jazyka vítána
Náplň práce: Realizace a příprava venkovních a vnitřních výukových programů, odborných přednášek, programů pro veřejnost v IS a SEV Stožec.
Zajištění provozu informačního střediska a střediska environmentální výchovy Stožec.
Prodej materiálů v IS Stožec. Prezentace propagující NP a CHKO Šumava. Spolupráce při editorské a projektové činnosti oddělení.
Koordinace a realizace vzdělávacích programů (česko-německých) v rámci projektu.
Realizace vzdělávacích programů na téma historie Šumavy a ochrany přírody.
Spolupráce s partnerskými školami v rámci projektu.
Spolupráce při překladech – česko-německých pomůcek a vzdělávacích materiálů do německého jazyka.
Komunikace s NP Bavorský les v rámci projektu „Lesní dílna“.
Tarifní třída: 10.
Plat: 21.260,– Kč až 31.240,– Kč (dle délky let započitatelné praxe)
Požadovaný nástup: 1. 3.2022
Uzávěrka přihlášek: 30.1.2022
Výběrové řízení dne: 4.2.2022
Dotazy k podrobné náplni práce lze získat u vedoucího oddělení IS a SEV Mgr. Martiny Kučerové, email: zobrazit tel. číslo .
Zájemci se mohou přihlásit na adresu e-mail přes – kancelář ředitele, zasláním životopisu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?