- 40 000 – 120 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
Koordinátor cestovního ruchu je odpovědný za rozvoj, podporu a propagaci turistického potenciálu města Bruntál a regionu Bruntálska. Tato pracovní pozice bude kombinovat prvky marketingu, projektového řízení, práce s veřejností amístními subjekty, správy informačních kanálů a tvorby koncepcí rozvoje.
Koordinátor cestovního ruchu zajišťuje:
? agendu místních poplatků z ubytování na území města Bruntál,
? koordinuje turistické a kulturní aktivity, spolupracuje s místními institucemi, podnikateli a organizacemi,
? připravuje a realizuje propagační kampaně, podílí se na tvorbě marketingových materiálů,
? organizuje a podporuje městské akce a festivaly zaměřené na turisty,
? zastupuje město na veletrzích a prezentacích cestovního ruchu,
? zajišťuje informační servis pro návštěvníky,
? zajišťuje sběr a vyhodnocení statistik a údajů o návštěvnosti a turistickém ruchu,
? zpracovává žádosti o dotace a granty v oblasti cestovního ruchu,
? spolupracuje na rozvoji infrastruktury pro turisty apod.
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti:
o jméno, příjmení a titul uchazeče,
o datum a místo narození uchazeče,
o státní příslušnost uchazeče,
o místo trvalého pobytu uchazeče,
o druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem EHP, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
o datum a podpis uchazeče.
Písemnou přihlášku lze podat:
o ve lhůtě do 17.7.2025 na:
? podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál
? odeslat datovou schránkou do datové schránky úřadu: c9vbr2k
? odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál, sekretariát tajemníka, Nádražní 20, 792 01 BRUNTÁL
Místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?