- 14 000 – 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Náplň práce: práce v menším kolektivu, společné budování pobočky a klientského portfolia, budování vztahu s klienty, řešení jejich požadavků, získávání nových klientů, tvorba finančního plánu pro klienty, častý osobní i telefonický kontakt s klienty, praxe ve financích je výhodou (ale není podmínkou)
Benefity: motivační plat, bonusy, flexibilní pracovní doba, vzdělávací program na míru, možnost podílet se na budování pobočky. V případě zájmu lze dohodnout spolupráci přes IČ
První kontakt: emailem nebo kdykoliv telefonicky

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.