- 32 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Profil společnosti:
Air Technology s.r.o. je výrobce a dodavatel klimatizačních systémů pro profesionální využití v průmyslu, zdravotních a datových centrech. Zájem zákazníků o naše služby a produkty roste, především v dnešní době, kdy všichni chceme na pracovišti zdravý vzduch. Proto potřebujeme do našeho týmu nové spolehlivé kolegy.
Co Vás čeká:
" spolupráce na návrhu zařízení a technologických celků, v oboru technika prostředí
" vypracování a schvalování projektové dokumentace
" vypracování studií, nabídek, typizačních podkladů
" technický a autorský dozor
" spolupráce při výstavbě a realizaci díla
" příprava stavebních podkladů v BIM (REVIT modely a rodiny)
" zpracování výkresové dokumentace (2D, BIM/3D)
" odborná a prezentační činnost (konference, technická jednání)
" občasné výjezdy na stavbu, zaměření, konzultace technického řešení i s klientem, uvádění zařízení do provozu, podpora servisu – po území ČR
Co k tomu potřebujete?
" VŠ vzdělání (Bc. nebo vyšší) v oboru technika prostředí staveb, energetika, tepelná technika, chladicí technika, vzduchotechnika staveb nebo příbuzné
" vysokou efektivitu při práci s počítačem a počítačovými nástroji pro projektanty
" zájem o práci v oblasti technologické klimatizace (VZT + CHL)
" alespoň pasivně cizí jazyk – na technické úrovni pro porozumění návodům a datovým listům – nejlépe AJ a/nebo NJ
" řidičský průkaz skupiny B
" praxe v oboru výhodou, přijmeme však i schopného absolventa
Na co se můžete těšit?
" zázemí stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí
" dlouhodobé zajímavé zaměstnání
" práce na zajímavých projektech, kontakt s technologickými společnostmi, ve zdravotnictví,
v automotive, v datových centrech aj.
" zaškolení na pokročilou práci v BIM s využitím platformy Autodesk Revit
" možnost vzdělávat se (školení dle potřeby)
" možnost další praxe a zácviku v jiných odbornostech dle Vašeho zájmu
" motivující finanční ohodnocení dle praxe
" odměny a prémie
" lidský přístup k pracovní době (pružná pracovní doba), možnost homeoffice
a příjemný pracovní kolektiv
" 2 dny sick days navíc a další volné dny
" stravenky, příspěvky na sport a relaxaci
" služební telefon a PC
Kontakt osobně na adrese: Čajkovského 4235/47, 695 01 Hodonín, na tel. zobrazit tel. číslo , nebo na e-mail: .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?