- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Požadavky: vzdělání ekonomického nebo právního zaměření, minimálně SŠ s maturitou podmínkou, práce na PC (MS Office a MS Outlook na úrovni expert, Internet Explorer, obecná počítačová gramotnost), znalost a praktická schopnost samostatné obchodní korespondence, perfektní znalost českého jazyka a pravidel českého pravopisu, znalost veřejné správy a příspěvkových organizací výhodou, výborné organizační schopnosti, výborné komunikační schopnosti, reprezentativní jednání, schopnost a ochota se organizačně přizpůsobit pracovním různorodostem vzniklým v průběhu pracovního dne, ŘP „B“ a dobré praktické řidičské schopnosti, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, odolnost vůči stresu.
Plat: 27.260,– /měsíc + možnost osobního příiplatku po tříměsíční zkušební době, po zkušební době tedy možný plat až cca 33.000,– /měsíc.
Benefity: příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, 5 týdnů dovolené, dětská skupina pro děti zaměstnanců s provozní dobou od 6:00 do 19:30 hod. každý pracovní den a několik společenských akcí v průběhu roku.
Nástup: možný ihned.
Kontakt: manažer lidských zdrojů Mgr. Jakub Růžička tel.: zobrazit tel. číslo .
Přihlaška do výběrového řízení
Přihláškou do vyběroveho řizení je osobní doručení životopisu manažerovi lidských zdrojů Mgr. Růžičkovi. Životopisy doručujte nejpozději do 16. 11. 2022 po předchozí telefonické domluvě s manažerem lidských zdrojů. Výběrové řízení bude zahrnovat písemné testy, počítačové testy a ústní pohovor.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.