- 34 000 – 36 500 Kč
- Zkrácený úvazek
Kvalifikační předpoklady:
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou (se zaměřením na oblast životního prostředí výhodou); zkouška odborné způsobilosti výhodou; orientace v právních předpisech z oblasti životního prostředí výhodou; praxe ve veřejné správě, praxe v oblasti životního prostředí výhodou; orientace v projektových dokumentacích – výhodou; uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office); organizační schopnosti; odpovědnost, samostatnost, flexibilita a kreativita; dobré komunikační schopnosti pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič). – výhodou.
Popis vykonávané práce:
Koordinace přípravy jednotných environmentálních stanovisek (JES) dle zákona č. 148/2023 Sb., o jednotném environmentálním stanovisku, a dále koordinovaných závazných stanovisek a vyjádření dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění, v působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností, tedy státní správy související s povolovacími procesy dle stavebního zákona, a to za jednotlivé složky životního prostředí a dalších dotčených orgánů (zejména zákon č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, zákon č. 334/1992 Sb., o ochraně zemědělského půdního fondu, zákon č. 289/1995 Sb., o lesích a o změně a doplnění některých zákonů (lesní zákon), zákona č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), zákon č. 201/2012 Sb., o ochraně ovzduší, zákon č. 541/2020 Sb., o odpadech, zákon č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči).
Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?