Zákonné předpoklady pro výkon funkce
Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk.
Požadavky pro výkon funkce
- středoškolské vzdělání s maturitou, stavební nebo technický obor výhodou
- ochota k dalšímu vzdělávání
- základní orientace v problematice oprav a údržby bytových domů, základní orientace v souvisejících právních předpisech
- administrativní a organizační schopnosti, zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, psychická odolnost a časová flexibilita
- zkušenosti se správou bytového fondu výhodou
Základní vykonávané činnosti – druh práce
- zajišťuje ucelenou agendu v rámci samostatné působnosti obce, odpovídá za řádné vedení agendy správy bytů
- zabezpečuje údržbu a opravy bytů, prostor sloužících k podnikání a domů ve vlastnictví města v rámci působnosti odboru dle Organizačního řádu Městského úřadu Mohelnice, příprava podkladů pro plán oprav
- zabezpečuje údržbu a opravy ve společných částech domů ve spravovaných objektech (Společenství vlastníků jednotek) dle oprávněných požadavků statutárního orgánu SVJ a vlastníků bytů
- zajišťuje preventivní prohlídky, povinné revize v bytech, prostorách sloužících k podnikání ve vlastnictví města v rámci působnosti odboru dle Organizačního řádu Městského úřadu Mohelnice, včetně odstraňování závad zjištěných při kontrolách a revizích
- zajišťuje povinné revize objektů (domů ve vlastnictví města v rámci působnosti odboru a spravovaných objektů společenství vlastníků) včetně odstraňování závad zjištěných při revizích a vede jejich technickou evidenci
- zajišťuje větší opravy bytů, prostor sloužících k podnikání a domů ve vlastnictví města v rámci působnosti odboru, na základě poptávkového a výběrového řízení, vystavování objednávek a kontroluje plnění dodavatelských prací
- zabezpečuje přebírání uvolněných bytů a prostor sloužících k podnikání v rámci působnosti odboru a zajišťuje jejich uvedení do stavu způsobilého k dalšímu užívání
- zabezpečuje předávání bytů a prostor sloužících k podnikání v rámci působnosti odboru novým nájemcům
- vedení technické evidence bytů, domů a prostor sloužících k podnikání
- provádí kontrolu plnění povinností nájemců bytů a nebytových prostor
- spolupracuje s výbory SVJ, zabezpečuje svolávání shromáždění SVJ, zúčastňuje se schůzí shromáždění vlastníků
Podrobnosti k podání přihlášky najdete zde:
https://www.mohelnice.cz/volna%2Dpracovni%2Dmista/ds-4056/p1=98145
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek
Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 10.11.2023 osobně na podatelnu městského úřadu – U Brány 916/2, Mohelnice (do 12:00 h) nebo poštou (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu) na adresu:
Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice
Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte číslem výběrového řízení (6/2023).
Případné dotazy zodpoví Mgr. Lucie Kutalová, vedoucí Odboru správy majetku,
tel. zobrazit tel. číslo , e-mail e-mail přes .
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodů zrušit, případně veškeré přijaté přihlášky odmítnout, a to kdykoliv v průběhu i po vyhodnocení výběrového řízení. Oznámení o vyhlášení výběrového řízení je též zveřejněno na elektronické úřední desce města Mohelnice na internetové adrese www.mohelnice.cz.