- 28 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Chrudim
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení po dobu rodičovské dovolené stávající zaměstnankyně, tj. do března 2025 (poté možnost částečného pracovního úvazku 0,4 na dobu neurčitou)
Požadavky pro výkon práce: Střední odborné + Povolení k restaurování kulturní památky vydané MKČR, Vyšší odborné, případně Vysokoškolské vzdělání v oboru restaurování, znalost zásad preventivní péče o sbírkové předměty, orientace v problematice oboru a soustavné studium moderních metod a postupů při péči o sbírkové předměty, manuální zručnost a výtvarný cit, znalost zákona č. 122/2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů a základů muzejníkovy práce výhodou, rozhodnost, samostatnost, systematičnost a kreativita, schopnost vykonávat práce spojené s přípravou výstav a oprav expozic, operativnost a flexibilita, komunikativní a organizační schopnosti, kultura vystupování a schopnost jednání s lidmi, znalost AJ na úrovni alespoň B1, další jazyk výhodou, uživatelská znalost PC, znalost programu ProMuzeumWeb (Bach systems) výhodou, řidičský průkaz skupiny B výhodou, zkušenosti s dřevořezbou a s restaurováním polychromie na dřevě výhodou, trestní bezúhonnost podmínkou
Nabízíme: stabilitu státní příspěvkové organizace, možnost odborného růstu, zaměstnanecké výhody (25 dnů – 200 hodin dovolené, stravenkový paušál, sick days), Služební mobilní telefon + tarif a notebook
Odměňování: platová třída 10 (23 390,– Kč až 34 370,– Kč) podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Zkušební doba 3 měsíce. Po uplynutí 3 měsíců osobní ohodnocení.
Termín pro podání přihlášky do 12. února 2023
Ústní pohovory se budou konat od 15. února 2023.
Výběrové řízení bude dvoukolové. 1. kolo proběhne formou ústního pohovoru a v 2. kole bude zájemce prověřen drobnými úkoly v restaurátorské dílně.
Způsob zpracování přihlášky: Přihláška do výběrového řízení (jméno, bydliště, telefon, e-mail), Motivační dopis, Strukturovaný životopis, Výpis z trestního rejstříku, Úředně ověřená kopie maturitního vysvědčení a Povolení k restaurování kulturní památky vydané MKČR nebo diplomu o ukončeném vyšším odborném, nebo vysokoškolském vzdělání v oboru restaurování.
Přehled dosavadní práce, v případě osobního pohovoru předložení ukázkových restaurátorských zpráv (min. 2). Reference bývalého zaměstnavatele, u absolventů doporučení vedoucího závěrečné práce
Neúplné přihlášky budou vyřazeny.
Přihlášky označené KONKURZ RESTAURÁTOR zasílejte na níže uvedenou kontaktní poštovní či e-mailovou adresu. Přihlášky lze odevzdávat také osobně na recepci Muzea loutkářských kultur (upozorňujeme, že od 9. do 31. ledna bude muzeum z provozních důvodů zavřené, případné osobní odevzdání tedy prosím avizujte dopředu).
Kontaktní osoba: Mgr. Richard Matula, vedoucí oddělení pro péči, ochranu a prezentaci sbírky
Pošt. adresa: Muzeum loutkářských kultur v Chrudimi, Břetislavova 74, Chrudim 537 60
Email: e-mail přes , tel.: zobrazit tel. číslo
Informace o zpracování osobních údajů pro uchazeče o zaměstnání:
Poskytnuté osobní údaje bude MLK zpracovávat výhradně pro účely tohoto výběrového řízení, a to v souladu s právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů. Bližší informace o zpracování osobních údajů naleznete na www.puppets.cz. Uvedením své e-mailové adresy a telefonního čísla v přihlášce dává uchazeč souhlas s jejich zpracováním za účelem zefektivnění komunikace v rámci·výběrového řízení (vyrozumění o termínech pohovorů, výzva k doplnění přihlášky, apod.). Osobní údaje uchazeče nebudou poskytnuty třetí osobě. Osobní údaje budou uchovávány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: 200 hodin dovolené, stravenkový paušál, sick days, služební mobilní telefon a tarif, notebook
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?