- Plný úvazek

Město Náchod, tajemnice vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pracovního místa
odborného pracovníka / odborné pracovnice územního plánování a stavebního úřadu na odboru výstavby a územního plánování.
Obecné předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění: fyzická osoba, která je státním občanem ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, znalost jednacího jazyka, bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Charakteristika vykonávané činnosti
Referent/referentka územního plánování vykonává činnosti v přenesené působnosti úřadu územního plánování ve správním obvodu města Náchod, zejména: pořizuje územní plány pro obce ve svém správním území a pro město Náchod, pořizuje územně plánovací podklady, podává návrhy na vložení dat do evidence územně plánovací činnosti či Národního geoportálu územního plánování, vykonává činnosti dle stavebního zákona.
Požadavky: autorizovaný architekt s autorizací pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství; vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování; vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie; vyšší odborné vzdělání se stavebním, architektonickým nebo příbuzným zaměřením; středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou se stavebním, architektonickým nebo příbuzným zaměřením; výhodou znalost z. č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění; z. č. 500/2004 Sb., správní řád, z. č. 128/200 Sb., o obcích, v platném znění; ZOZ výhodou; velmi dobrá znalost práce na PC; iniciativa a samostatnost při řešení úkolů; pečlivost, spolehlivost, dobré komunikační dovednosti, kolegialita a profesionální přístup; řidičský průkaz sk. B výhodou.
Nabízíme: předpokládaný nástup do zaměstnání dohodou; platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění 10. platová třída; pracovní poměr na dobu neurčitou; místo výkonu práce Náchod; zajímavou odbornou práci – zaučení zajištěno; 5 týdnů dovolené; příspěvek na penzijní připojištění (po 12 měsících trvání pracovního poměru); příspěvek na stravování; 4 dny indispozičního volna (zdravotní volno z důvodu krátkodobé indispozice v kalendářním roce); pružnou pracovní dobu; možnost dalšího vzdělávání pro předmětnou pozici a další výhody dle kolektivní smlouvy.
Písemná přihláška musí obsahovat: jméno a příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, datum a podpis. Vzor přihlášky je k dispozici na webových stránkách města Náchoda: https://www.mestonachod.cz/mesto-urad/urad/pracovni-mista/
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný profesní životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti), kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie dalších dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného vzdělání vztahující se k dané pozici. Dále je možno připojit souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely budoucí nabídky zaměstnání. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány pouze pro účely tohoto výběrového řízení. Souhlas lze kdykoliv odvolat.
Vzor tohoto souhlasu je k dispozici na webových stránkách města Náchoda: https://www.mestonachod.cz/mesto-urad/urad/pracovni-mista/
Místo a způsob podání přihlášek osobně: na podatelnu MěÚ Náchod; poštou na adresu: Městský úřad v Náchodě, k rukám tajemnice Mgr. Hany Mílové, Masarykovo náměstí 40, 547 01 Náchod.
Obálku označte „Výběrové řízení – územní plánování – neotvírat“
Přihlášku společně s požadovanými doklady doručte nejpozději do 31. 7. 2025.
Bližší informace o vyhlašované pozici podá: Ing. Andrea Lipovská, vedoucí odboru výstavby a územního plánování, MěÚ Náchod, tel. zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?