- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co od Vás očekáváme?
" min. střední odborné vzdělání (SOU)
" řidičský průkaz sk. B, aktivní řízení vozidla
" obchodní zkušenosti
" samostatnost a obchodní talent
" zapálení pro věc
" pevnou vůli pro překonávání překážek
" výkonnost a aktivní přístup
" spolehlivost, důslednost, pečlivost a odpovědný přístup
" plánování a organizace práce
" ochota učit se novým věcem
" časová flexibilita
" výpis z rejstříku trestů
Co budete dělat?
" zodpovědnost za chod a výsledky svého střediska v sekci obalový materiál – výrobky a produkty z papíru, fólie, plastů (např. kartony, proložky, pytle, sáčky, blistry, fixace)
" péče o sortiment
" péče o zákazníky (aktivní vyhledávání a akvizice nových zákazníků, péče o stávající zákazníky)
" obchodní činnost (správa poptávek, tvorba nabídky a komunikace s ní související, správa objednávek, fakturace atd.)
" plnění a spolutvorba obchodního plánu / obchodních cílů
" naplňování obchodní strategie
" marketing
Co Vám můžeme nabídnout?
" mzdové ohodnocení: fixní část + pohyblivá část závislá na výkonu
" odměny za dlouhodobě dobré výsledky
" jednosměnný provoz
" 5 týdnů dovolené
" příspěvek na obědy
" příspěvek na životní či penzijní pojištění
" odměny + dny dovolené navíc za odpracované roky
Místo výkonu: sídlo společnosti AMMA PROGRESS s.r.o., Lidická 107, Lanškroun
Termín nástupu: ihned nebo dle domluvy
Kontakt: odpovědná osoba: Ing. Jana Hlubinková, tel. zobrazit tel. číslo
životopisy zasílejte na email: e-mail přes
Pokud splňujete výše uvedené podmínky a máte zájem o námi nabízené pracovní místo, zašlete nám prosím svůj životopis na email uvedený v kontaktech. Pokud máte jakékoli dotazy, zasílejte je taktéž na výše uvedený email.
Společnost si vyhrazuje právo nevybrat žádného kandidáta příp. výběrové řízení kdykoli zrušit.
Více informací naleznete na www stránkách: https://www.amma.cz/kariera
První kontakt pouze emailem. Životopisy zasílejte na email e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?