- 31 500 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Požadujeme – min. SŠ vzdělání s maturitou se zaměřením na dopravu, ekonomiku nebo techniku, orientace v problematice veřejné osobní dopravy, znalosti v oblasti organizace práce autobusové dopravy, technické znalosti servisu autobusů, organizační schopnosti, zkušenosti s vedením většího počtu zaměstnanců, spolehlivost, samostatnost, flexibilita a týmová práce, vysoká odolnost vůči stresu, řidičské oprávnění min. sk. B – aktivní řidič, příp. sk. D, trestní bezúhonnost, velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel – velmi pokročilý, MS Word, OS Windows), schopnost rychle se naučit pracovat s novým SW, aktivní přístup k řešení pracovních úkolů, odpovědnost, výhodou – praxe ve vedoucí pozici.
Náplň práce – odpovědnost za danou provozovnu, vedení kolektivu cca 70 zaměstnanců, organizace práce autobusové dopravy, odpovědnost za technický stav vozového parku, hospodaření s energiemi na provozovně, řeší předpisy náhrady škody způsobené vlastním zaviněním zaměstnance, odpovídá za bezpečnost práce, požární ochranu, ekologii a ochranu životního prostředí na svěřeném úseku. Organizuje spolupráci mezi dopravním a technickým úsekem provozovny, odpovídá za ekonomické hospodaření provozovny, řeší úspory ve všech oblastech, odpovídá za plnění plánu a plánu nákladů na opravy vozidel provozovny.
Životopis zaslat na e-mailovou adresu: e-mail přes
Pracoviště: Jablunkov
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?