- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

ODBORNÝ REFERENT/ ODBORNÁ REFERENTKA V ODDĚLENÍ PRÁVNÍCH VZTAHŮ K NEMOVITOSTEM
Náplň a místo výkonu zejména:
. zabezpečení činnosti elektronické podatelny stanovené spisovým a jednacím řádem katastrálního úřadu,
. zakládání řízení, vyznačování plomby, doručení listin a jiných údajů v řízení,
. zajišťování pokladních služeb pro potřeby správního úřadu včetně přijímání a vydávání peněz veřejnosti,
. vyvěšování písemností na úřední desce katastrálního pracoviště,
. zajišťování odesílání poštovních zásilek katastrálního úřadu
. zajišťování chodu datových schránek
. po zpracování ukládání příslušných listin do sbírky listin katastrálního pracoviště,
. dokumentace, případně skartace, jednotlivých částí operátů katastru nemovitostí,
. poskytování údajů z katastru nemovitostí ve formě veřejných listin nebo ve formě, která nemá povahu veřejných listin, ověřených opisů nebo kopií ze sbírky listin a z dokumentace výsledků šetření a měření pro vedení a obnovu katastrálního operátu.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 20. 2. 2023, tj. v této lhůtě
. zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Katastrální úřad pro Královéhradecký kraj, Collinova 481, Věkoše, 500 03 Hradec Králové,
. podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
. podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu ( ), nebo
. podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: ynmadqi).
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo odborný referent v oddělení právních vztahů k nemovitostem Katastrálního pracoviště Trutnov“.
Žádosti a podrobné náležitosti pro podání přihlášek naleznete zde: https://www.cuzk.cz/getattachment/46eeacae-2726–4f53-af49-fbfa12f2ac21/08_KPTU_pravni8.docx.aspx
Bližší informace na tel. č. zobrazit tel. číslo , Ing. Šárka Kobrčová
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, FKSP, pružná pracovní doba, odměňování v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. v 8. platové třídě
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?