- 33 000 Kč
- Plný úvazek
ODBORNÝ REFERENT/ ODBORNÁ REFERENTKA V ODDĚLENÍ PRÁVNÍCH VZTAHŮ K NEMOVITOSTEM
Náplň a místo výkonu zejména:
. zabezpečení činnosti elektronické podatelny stanovené spisovým a jednacím řádem katastrálního úřadu,
. zakládání řízení, vyznačování plomby, doručení listin a jiných údajů v řízení,
. zajišťování pokladních služeb pro potřeby správního úřadu včetně přijímání a vydávání peněz veřejnosti,
. vyvěšování písemností na úřední desce katastrálního pracoviště,
. zajišťování odesílání poštovních zásilek katastrálního úřadu
. zajišťování chodu datových schránek
. po zpracování ukládání příslušných listin do sbírky listin katastrálního pracoviště,
. dokumentace, případně skartace, jednotlivých částí operátů katastru nemovitostí,
. poskytování údajů z katastru nemovitostí ve formě veřejných listin nebo ve formě, která nemá povahu veřejných listin, ověřených opisů nebo kopií ze sbírky listin a z dokumentace výsledků šetření a měření pro vedení a obnovu katastrálního operátu.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 20. 2. 2023, tj. v této lhůtě
. zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Katastrální úřad pro Královéhradecký kraj, Collinova 481, Věkoše, 500 03 Hradec Králové,
. podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
. podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu ( ), nebo
. podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: ynmadqi).
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo odborný referent v oddělení právních vztahů k nemovitostem Katastrálního pracoviště Trutnov“.
Žádosti a podrobné náležitosti pro podání přihlášek naleznete zde: https://www.cuzk.cz/getattachment/46eeacae-2726–4f53-af49-fbfa12f2ac21/08_KPTU_pravni8.docx.aspx
Bližší informace na tel. č. zobrazit tel. číslo , Ing. Šárka Kobrčová
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, FKSP, pružná pracovní doba, odměňování v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. v 8. platové třídě

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.