- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
RECEPČNÍ, VEDOUCÍ RECEPCE
Co vás u nás čeká?
Vašim úkolem bude starost o naše hosty, zajišťování prvotního kontaktu a následného celkového pobytu.
Přijímání a ubytovávání hostů, podávání rad, vyřizování administrativních úkonů, vyřizování ojedinělých nespokojeností a přání, vyřizování rezervací, doplňkový prodej atd.
Po zaučení budete zodpovídat za recepční úsek ve smyslu otevření střediska, kompletní přípravy agendy s tímto spojené. Provoz recepce je v hotelu Windsor nepřetržitý 24 hodin denně, v hotelu Zátiší od 07:00 do 21:00 hodin. Vaše pozice v týmu bude rovnocenná s kolegy a kolegyněmi (pozice recepční), práci celého týmu koordinují kolegyně z rezervačního oddělení nebo vedoucí recepce.
Po letech praxe si dovolíme nazvat recepci hotelu, snad nenadneseně „SRDCEM“ hotelu. Právě na ní je soustředěna celková atmosféra, na ní začíná míra finální spokojenosti hosta s našimi službami. Budeme velice rádi, abyste tento fakt s námi sdíleli.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Hledáme kolegy z našeho oboru, kteří chtějí vykonávat recepční práci s opravdovou vážností. Budeme po Vás vyžadovat komunikativnost a reprezentativní vystupování. Hledáme člověka pečlivého, spolehlivého, s dobrým písemným i ústním vyjadřováním.
Velmi si vážíme zaměstnanců, kteří řadí zákazníka na první místo, a jeho spokojenost je naší společnou prioritou. Požadujeme hovorové znalosti německého (tento je hlavní) a základy anglického jazyka, dále středoškolské vzdělání, pokud jej nemáte, musíte nás přesvědčit svou předešlou praxí a zkušenostmi. Pokud jste absolvent a ztotožníte se s prvními větami tohoto odstavce, neváhejte nás prosím kontaktovat, vše potřebné společně zvládneme. Mezi Vaše pracovní prostředky bude patřit zejména výpočetní technika.
Co vám můžeme nabídnout
Zaměstnanecké výhody např.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.