- Plný úvazek
Kontakt: Bulířová Markéta, e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Zasílat životopisy.
Náplň práce:
- o Budete komunikovat za uživatelskou podporu s našimi zákazníky, a to jak na telefonu, tak emailem nebo webovou službou
- o Budete diagnostikovat a řešit technické požadavky a problémy zákazníků, upravovat SW nastavení
- o Budete rozhodovat, co je nutné řešit výjezdem k zákazníkovi či co lze řešit vzdáleně, ať už komunikací se zákazníkem či úpravou na dálku
- o V případě potřeby budete na řešení dále spolupracovat s kolegy z ostatních oddělení
- o Budete pracovat v ticketovacím systému, protože je důležité udržet ve věcech pořádek
Požadujeme:
- o schopnost samostatného a efektivního řešení technických problémů
- o chuť komunikovat s lidmi
- o schopnost dotahovat svěřené úkoly do konce
- o základní orientace v oblasti audio, video a IT
- o český jazyk na dobré úrovni, základní znalost angličtiny
- o časovou flexibilitu – práce ve jednosměnném provozu, večerní a víkendová pohotovost na Home Office dle rozpisu služeb s ostatními kolegy v oddělení
- o zkušenosti na pozici technické podpory bereme jako výhodu
- o pozice je vhodná i pro šikovné absolventy s chutí se učit – rádi vás zaškolíme
- Ke mzdě:
- o + prémie za plnění klíčových ukazatelů
- o možnost profesního růstu
- o 3 sick days ročně
- o možnost profesního růstu
- o 3 sick days ročně
- o možnost občasné práce z domova
- o Příspěvek na sport, kulturu a volný čas
- o Firemní mobilní tarif a firemní telefon + NTB
- o Příspěvek na stravování 100 Kč/den
- o Příspěvek na penzijní připojištění 500 Kč/měsíc
- o Občerstvení (káva, čaj) v kanceláři