- 27 900 – 35 750 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Bítovany 1
Co Vás musí bavit:
Řízení, organizace a koordinace spolupracovníků a činností k zabezpečení plynulého provozu restaurace a penzionu.
Aktivní spoluúčast při najímání nového personálu do restaurace.
Kalkulace cen poskytovaných služeb v oblasti pohostinství a ubytování.
Poskytování informací o nabízených službách a jejich cenách zákazníkům.
Projednávání a přijímání objednávek včetně vedení evidence.
Řízení a kontrola kvality poskytovaných služeb, správnosti pokladních operací a jejich evidence.
Zajištění dodržování a následné provádění kontroly dodržování zákonných předpisů a vnitropodnikových směrnic v oblasti hygieny potravinářské výroby, požární ochrany, bezpečnosti a ochrany zdraví při práci .
Řešení případných reklamací a stížností zákazníků.
Součinnost při jednání s inspekčními orgány.
Zajišťování technického vybavení a údržby určeného úseku.
Proškolování pomocného personálu.
Co musíte mít:
Profesionální přístup a praxi v oboru.
Zkušenost s vedením týmu.
Schopnost vzít na sebe zodpovědnost.
Pracovitost a týmového ducha.
Odvahu, loajalitu a samostatnost.
Poctivost.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY:
Zajímavou, velmi pestrou a zábavnou práci, při které uvítáme Vaši iniciativu a dostanete prostor pro vlastní nápady (svatby, oslavy, plesy, firemní školení).
Osobní rozvoj, podporu a vstřícný přístup ze strany majitele.
Příjemné prostředí i hosty.
Zajímavé finanční ohodnocení – bližší informace při osobním pohovoru.
Férové jednání – první smlouva na dobu určitou na 6 měsíců.
Dovolená navíc.
Finanční bonusy / prémie.
Pružná pracovní doba.
Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook…).
Příspěvek na stravování.
Příspěvek na ubytování
První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedeném telefonním čísle v době od 7:00 do 15:30 hodin nebo na e-mailové adrese.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?