- 28 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek

MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Bítovany 1
Co Vás musí bavit:
Řízení, organizace a koordinace spolupracovníků a činností k zabezpečení plynulého provozu restaurace a penzionu.
Aktivní spoluúčast při najímání nového personálu do restaurace.
Kalkulace cen poskytovaných služeb v oblasti pohostinství a ubytování.
Poskytování informací o nabízených službách a jejich cenách zákazníkům.
Projednávání a přijímání objednávek včetně vedení evidence.
Řízení a kontrola kvality poskytovaných služeb, správnosti pokladních operací a jejich evidence.
Zajištění dodržování a následné provádění kontroly dodržování zákonných předpisů a vnitropodnikových směrnic v oblasti hygieny potravinářské výroby, požární ochrany, bezpečnosti a ochrany zdraví při práci .
Řešení případných reklamací a stížností zákazníků.
Součinnost při jednání s inspekčními orgány.
Zajišťování technického vybavení a údržby určeného úseku.
Proškolování pomocného personálu.
Co musíte mít:
Profesionální přístup a praxi v oboru.
Zkušenost s vedením týmu.
Schopnost vzít na sebe zodpovědnost.
Pracovitost a týmového ducha.
Odvahu, loajalitu a samostatnost.
Poctivost.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY:
Zajímavou, velmi pestrou a zábavnou práci, při které uvítáme Vaši iniciativu a dostanete prostor pro vlastní nápady (svatby, oslavy, plesy, firemní školení).
Osobní rozvoj, podporu a vstřícný přístup ze strany majitele.
Příjemné prostředí i hosty.
Zajímavé finanční ohodnocení – bližší informace při osobním pohovoru.
Férové jednání – první smlouva na dobu určitou na 6 měsíců.
Dovolená navíc.
Finanční bonusy / prémie.
Pružná pracovní doba.
Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook…).
Příspěvek na stravování.
Příspěvek na ubytování
První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedeném telefonním čísle v době od 7:00 do 15:30 hodin nebo na e-mailové adrese.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.