- 40 000 – 51 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Orientační náplň pracovní pozice: administrace evidencí a ohlašování povinných výkazů vztahujících se k ochraně životního prostředí (zákony řešící nakládání s odpady, nakládání s obaly, ochranu vod, ochranu ovzduší, nakládání s chemickými látkami, IRZ, aj.), poradenství v environmentu u portfolia mandantů, převážně průmyslových podniků,administrace environmentálních povinností a spolupráce na demoličních a sanačních projektech u mateřské firmy.
Požadavky kladené na uchazeče: vzdělání VŠ nebo SŠ s maturitou,
orientace v problematice podnikové ekologie, schopnost samostatně a operativně řešit přidělené úkoly, časová flexibilita, znalost práce na PC, zjm. v Microsoft Office, ochota řešit nové úkoly a učit se novým věcem, znalost příslušné legislativy, schopnost načíst změny legislativy a dokázat je interpretovat v jednoduché podobě zaměstnancům mandantů a zaměstnancům mateřské firmy,
řidičské oprávnění skupiny B a schopnost řídit osobní vůz, výhodou znalosti a zkušenosti v podnikové ekologii a environmentu.
Možnost i pro absolventy středních a vysokých škol.
Místo výkonu práce: v Táboře, s výjezdy k obchodním partnerům a na stavby, zjm. v Jižních Čechách a v Praze.
Ostatní: nárok na 5 týdnů dovolené, osobní automobil, mobilní telefon, PC, stravenky v hodnotě 80,– Kč/pracovní den, aj.
Podmínka účasti ve VŘ: zaslání osobního životopisu na email: e-mail přes do 15.02.2018.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?