- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek
Kvalifikační předpoklady:
Znalost správního řádu, profesní zkušenosti související s danou problematikou či dosavadní praxe výhodou; komunikační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů, schopnost jednat s lidmi; flexibilita, samostatnost, odpovědnost; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet) ; řidičský průkaz minimálně pro sk. B řidičského oprávnění.
Popis vykonávané práce:
Vedení správních řízení (zákon č. 250/2016 Sb., zákon č. 500/2004 Sb.) souvisejících s provozem a podmínkami provozu na pozemních komunikacích ve smyslu zákona č. 56/2001 Sb., zákona č. 361/2000 Sb. apod., provádění úkonů v řízení o přestupcích, projednávání přestupků a rozhodování o nich, ukládání správních trestů (příkazem na místě, příkazem, v řádném správním řízení). Rozhodování o zadržení řidičského průkazu. Správa finanční hotovosti na základě dohody o hmotné odpovědnosti.
Kontakt: e-mailem
Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.