- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co bude Vaší náplní práce?
Vedení podvojného účetnictví příspěvkové organizace v programu KEO, sestavování rozpočtu a
dohled nad jeho čerpáním, vystavování objednávek, zpracování účetních uzávěrek a přehledů,
odvod DPH, apod.
Koho hledáme?
Do našeho pracovního týmu hledáme nové pracovníky ani ne tak podle toho, co umí, ale podle
toho, jací jsou. Protože co člověk neumí, se naučí, ale charakter člověka se mění jen těžko. Je pro nás důležité, abyste byl/a pohodář s nadhledem (bo jak nejde o život, jde o h…ouby),
komunikativní a s pozitivním přístupem.
Je docela jedno, jakou máte školu nebo jak dlouhou praxi. Důležité je, zda si na tuto práci troufnete, zda rozumíte principům účetnictví a baví Vás učit se novým věcem. Pro tuto pozici se hodí pečlivost a trpělivost a odolnost proti stresu (práce nebude málo).
Co nabízíme?
Práci ve stabilní organizaci, která koná společensky prospěšnou práci: péči o seniory. Budete
součástí kolektivu s přátelským přístupem a zdravými vztahy. Podporu ve vzdělávání,
sebevzdělávání a osobním růstu. Nástupní plat 35.000 Kč hrubého, po zapracování (není vázáno na zkušebku) další až 30% navýšení, finanční odměny. Jednosměnný provoz, 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, možnost práce na home office. Pracovní smlouvu od října 2025 nebo i dříve.
Zaujala Vás nabídka? Nebo váháte a potřebujete více informací?
Spojte se s námi. Setkáme se, popovídáme, předáme si informace a třeba to klapne a dohodneme se na spolupráci ??.
Prvotní kontakt: Hana Havlíková (personalistka)
tel.: zobrazit tel. číslo
mob.: zobrazit tel. číslo (v případě, že se nedovoláte zašlete SMS – ozveme se)
e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?