- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Naše společnost FUTURA AM s.r.o. hledá zkušeného inženýra kvality. Jedná se o stabilní práci na HPP, výhodou je jednosměnný provoz a flexibilní pracovní doba (Po-Pá, 8 hod. směny), nadstandarní finanční ohodnocení a další benefity.
Profil úspěšného kandidáta
o výhodou SŠ, VŠ
o výhodou AJ , NJ úroveň komunikace
o praxe v oboru min. 5 let
o orientace ve výkresové dokumentaci
o znalost nástrojů kvality (SPC, FMEA, APQP)
o znalost norem kvality (ISO 9001, ISO/TS 16949, VDA 6.3, 6.5)
o pokročilá znalost MS Office
o řidičský průkaz sk.B
Zaměstnancům nabízíme
o nástup IHNED
o mzda až 50.000 Kč (brutto) – dle zkušenosti uchazeče
o příspěvek na stravování formou stravenek
o příspěvek na dopravu / km
o 22 dní dovolené a další benefity
o 1 – směnný provoz (Po-Pá)
o Flexibilní pracovní doba
o HPP s jistotou stabilní a dlouhodobé spolupráce
Kontakt:
Telefonicky: Po – Pá od 9:00 do 15:00 hod (na osobní pohovor je důležité se předem telefonicky objednat)
E-mailem: e-mail přes , nebo přes on-line registrační formulář, který je na www.futuraam.cz na úvodní straně webu.
Osobní registrace děláme s uchazeči o zaměstnání v pracovní dny Po – Pá, v 10:00 hod a v 11:00 hod. Na osobní registraci je důležité být předem objednaný, dostavit se na dohodnutý termín a mít s sebou tyto dokumenty: osobní doklad (O.P., pas), kartičku pojištěnce, potvrzení o zaměstnání (ZL), dosažené vzdělání, certifikáty (zkoušky), zbylé dokumenty bychom dle pracovní pozice upřesnili. Najdete nás na adrese FUTURA AM s.r.o., Nádražní 436/24, 301 00 Plzeň, (naproti Okresnímu soudu u hlavního vlakového nádraží)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?