Pracovní doba od 6:30 do 15:00 hod.
Požadujeme: znalost anglického jazyka, zkušenosti s nákupem, znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint), samostatnost, pečlivost, organizační schopnosti, komunikativnost, týmovou spolupráci.
Znalost německého jazyka výhodou.
Náplň pracovní činnosti: Zpracování obchodních případů – od přijetí objednávky po vystavení faktury, práce v informačním systému OR-SYSTÉM, koordinace odbytu s ostatními odděleními, komunikace se zákazníky, přepravními společnostmi. Zajištění nákupu obchodního zboží, tzn. materiálu/služeb ve správném množství, termínu, ceně a kvalitě v oblasti strojírenské výroby. Vystavování objednávek a kontrola dodržování smluvených podmínek při dodávkách. Minimalizování nákladů za materiál, přepravu a skladování, vedení evidence dodavatelů, příslušné dokumentace a podkladů pro účetní evidenci.
Nabízíme: 4 týdny dovolené, 1 volný pátek v měsíci, podnikové stravování, zvýhodněné volání pro zaměstnance, pracovní/životní výročí, možnost ubytování, firemní akce.
Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: osobně na adrese Roztoky 217, Roztoky u Křivoklátu (9:00–11:00 hod.), tel. zobrazit tel. číslo (8:00–15:00 hod.) nebo e-mailem e-mail přes