- 26 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
odpovědnost vedoucího salonu
Vést tým zaměstnanců salonu při poskytování vynikajících služeb a maximalizaci zisku salonu
Řídit každodenní provoz salonu včetně procedur otevírání a zavírání, chování personálu a procedur příjmu zákazníků
Rozhovor, najímání a školení personálu salonu v oblasti procedur, zásad a zdravotních předpisů
Naplánujte personál, aby zajistil odpovídající pokrytí pro potřeby salonu
Řešit stížnosti zákazníků a poskytovat řešení personálních sporů
Účtujte a vykazujte zisky a výdaje salonu
Připravte a udržujte zprávy o prodeji, zásobách a zákaznících
Spravujte inventář produktů salonu udržováním záznamů o skladových zásobách a objednáváním náhradních položek
Kvalifikace na manažera salonu
Středoškolské vzdělání nebo ekvivalentní zkušenosti v řízení nebo administrativě
Profesionální licence v kosmetologii v rámci stavu salonní praxe
Rozsáhlé zkušenosti s poskytováním služeb salonu klientům
Pokročilé organizační schopnosti pro správu personálu, provozu a financí salonu
Obecné dovednosti v oblasti účetnictví a podnikových financí
Skvělé komunikační schopnosti a schopnosti vést tým
Detailní znalost kosmetického průmyslu a potřeb zákazníků
Zájem a schopnost neustále se učit o tržních standardech a změnách trendů
Schopnost stát na nohou po dlouhou dobu a rychle se pohybovat při plnění mnoha úkolů
kontaktu možno osobně od 9.00 hod. do 17.00 hod.nebo e-mailem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.