- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Skupina KUBOUŠEK Technologies and Instruments je silným hráčem ve světě technologií pro zpracování plastů a měřící techniky. Chceš pracovat pro firmu, kde je cílem efektivita, ochota, rychlost a spolehlivost v oblasti prodeje strojů, technologií, automatizace a profesionální péče o zákazníky?
Jsi duší obchodník a máš tah na branku? Technické produkty a novinky v oblasti technologií Ti nejsou cizí? Nevadí Ti služební testy po celé České republice?
Hledáme právě Tebe!
Jaké jsou naše požadavky? min. SŠ vzdělání (praxe vítána); dynamická, velmi motivovaná osobnost s obchodním myšlením; skvělá znalost AJ (úroveň B2) a znalost NJ výhodou; příjemné vystupování, kreativita, samostatnost; řidičský průkaz, skupina B; dobrá znalost práce s PC; komunikativnost, flexibilita a odolnost vůči stresu; vhodné i pro aktivní a dynamické absolventy
Jaká bude Tvoje náplň práce? prezentace společnosti a jejího portfolia služeb a produktů; aktivní prodej produktů, systémů i komodit podle obchodní strategie divize; péče o stávající zákazníky; aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí; aktivní komunikace s novými i stávajícími zákazníky; poradenská a technická podpora zákazníků, účast a prezentace na veletrzích; zodpovědnost za rychlost a kvalitu navrženého řešení v reakci na poptávku zákazníka a spokojenost svěřených zákazníků; hlavní místo výkonu práce bychom uvítali na centrále v Českých Budějovicích, ale k práci patří časté služební cesty po celé České republice, a proto můžeš být odkudkoliv
Zaměstnanecké výhody: plat s osobním hodnocením a prémiovými složkami na základě ekonomických ukazatelů; pružná pracovní doba a možnost práce z domova; podpora kolegů a férového šéfa; 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, pružná pracovní doba, služební notebook a telefon; firemní automobil
V případě zájmu kontaktovat zaměstnavatele telefonicky nebo e-mailem.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.