Svářeč/ zámečník CO2 - Plzeň
- Dýšina
- DELA Company s.r.o.
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | jiný |
Lokalita | Plzeň |
Firma | Worley Czech Republic s.r.o. |
Kategorie | Průmyslová a chemická výroba, Technik / technička ve strojírenství |
Hrubá mzda | 50.000 – 64.000 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Životopis zasílejte na e-mail. e-mail: e-mail přes
Pro obor Těžba nerostných surovin a materiálů pro baterie hledáme vhodného uchazeče na pracovní pozici inženýr projektant, který:
o Odpovídá za plánování a realizaci středně velkých projektů. Řídí inženýring části projektu či projekt menšího rozsahu nebo velikosti.
o Odpovídá za každodenní technické řízení a administraci pravidel a procesů projektu a společnosti s cílem dosáhnout všech obchodních záměrů a záměrů projektu.
o Disponuje všeobecnými znalostmi řady technických/funkčních oborů.
o Činí nezávislá rozhodnutí zahrnující řadu komplexních úloh, při dodržení všech příslušných zásad a s ohledem na dopad na náklady, kvalitu a harmonogram projektu.
o Přichází s vlastními podněty k interakci s nadřízeným a k technickému vedení.
o Zadává práci vzhledem k záměrům, relativním prioritám a kritickým oblastem. Práci posuzuje s ohledem na zajištění souladu s projektem, pravidly a zdravým přístupem. Má k dispozici informované vedení.
o Zadává práci na projektu a poskytuje technické vedení lidem přiřazeným na projektech.
o Udržuje pozornost týmu vůči BOZP tak, aby byly požadavky BOZP zahrnuty v designu a nákupu.
o Cele demonstruje svůj závazek vůči otázkám zdraví a bezpečnosti (BOZP) a vede projektový tým se zřetelem na bezpečnost.
o Projektovému týmu stanovuje jasné cíle a plány co do rozsahu, harmonogramu, produktivity a rozpočtu. Členy týmu náležitě informuje o stavu projektu a klíčových ukazatelích.
o Zajišťuje, aby byl projekční tým obeznámen a dodržoval zákazníkovu funkční specifikaci (Functional Specification) / základ projektování (Basis of Design), jakož i příslušné předpisy, normy a nařízení.
o Při řízení projektových úkolů zajišťuje vyhotovení a dodržování harmonogramů a plánů užití zdrojů projektu.
o Na základě smluvních požadavků na rozsah projektu definuje rozsah služeb a dodávek společnosti Worley.
o Chápe klíčové záměry a motivaci zákazníka, navazuje dobré pracovní vztahy s technickými protějšky na straně zákazníka. Navazuje vztahy s externími dodavateli. Buduje vztahy se zákazníky založené na důvěře a respektu, ve kterých lze otevřeně projednávat průběh projektu, výzvy a problémy.
o Pracuje a cestuje do našich kanceláří a k zákazníkům, přičemž jeho domovskou kanceláří je kancelář Worley v Plzni.
Praxe a odborná způsobilost
o Vysokoškolské vzdělání nebo ekvivalent ve strojírenství (inženýringu) nebo srovnatelná praxe s odbornou registrací.
o Odborná registrace podle místních předpisů; členství v celosvětové uznávané organizaci v oboru strojírenství (inženýring) a/nebo řízení projektů.
o Obvykle 10 let praxe ve strojírenství (inženýringu), včetně nejméně 3 let technické, vedoucí a/nebo manažerské praxe, praxe v řízení rozvoje inženýringu projektů; praxe v inženýringu projektu a projekčním nákupu.
o Hlubší porozumění firemním systémům řízení a znalostí, firemním procesům a nástrojům.
o Schopnost pomáhat druhým a řešit problémy.
Zvláštní požadavky
o Nutná znalost práce v softwaru Microsoft Office, zejména MS Outlook, Word, Excel, Teams a PowerPoint.
o Schopnost uspořádávat informace z více zdrojů a uchovávat je v souladu s danými pravidly a v předepsaném formátu.
o Obzvláště nutná znalost a porozumění mechanismům zabezpečujícím bezpečnost projektování, jakož i příslušné projekční legislativě.
o Efektivita ve vedení týmu za účelem dosažení cílů, záměrů projektu a úspěšného dokončení inženýringu.
o Základní znalost a porozumění kontrolním zprávám projektu a zjištěným problémovým oblastem.
o Plné porozumění smluvním záležitostem a komerční povědomí.
o Znalost češtiny a angličtiny podmínkou.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Práce ve státní svátek otevírá řadu otázek, na které vám odpovíme. Dozvíte se, zda je práce ve svátek přesčas, jak je to s příplatky a náhradním volnem, zda je možné nařízení práce ve svátek. Jak zákoník práce definuje státní svátek, respektive práci ve státní svátek.
Návrat do práce po mateřské či rodičovské dovolené nemusí být snadný. Odcházíte od svého dítěte, do týmu, který se částečně změnil. Povíme si, na co máte nárok, kdy vám váš zaměstnavatel musí držet vaše původní místo, kdy vás mohou přesunout na stejnou pozici, ale do jiného týmu a kdy vám žádné místo držet nemusí. Přidáme i základní informace o tom, na co jako rodič máte nárok.
Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?
Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.
Pojďte zjistit vše o konkurenční doložce. Jaké podmínky musí být v konkurenční doložce uvedeny, jaká je minimální částka, kterou vám zaměstnavatel musí měsíčně vyplácet, za jakých podmínek můžete od konkurenční doložky odstoupit a mnohem více. Konkurenční doložka vzor je vás k dispozici zdarma.
Znáte základní povinnosti zaměstnavatele? Ukážeme vám, co je povinností vašeho zaměstnavatele před zahájením vašeho pracovního poměru, v průběhu a při skončení pracovního poměru.
Zaměstnavatel za vás zaplatí drahé školení, ale na druhou stranu po vás chce podepsat kvalifikační dohodu, kterou se zaměstnavateli upíšete na několik let. Než podepíšete, zjistěte, za jakých podmínek se kvalifikační dohoda uzavírá, co všechno musí obsahovat a jaké z ní pro vás plynou závazky a případné pokuty.
Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje