- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Životopis zasílejte na e-mail. e-mail: e-mail přes
Pro obor Těžba nerostných surovin a materiálů pro baterie hledáme vhodného uchazeče na pracovní pozici inženýr projektant, který:
o Odpovídá za plánování a realizaci středně velkých projektů. Řídí inženýring části projektu či projekt menšího rozsahu nebo velikosti.
o Odpovídá za každodenní technické řízení a administraci pravidel a procesů projektu a společnosti s cílem dosáhnout všech obchodních záměrů a záměrů projektu.
o Disponuje všeobecnými znalostmi řady technických/funkčních oborů.
o Činí nezávislá rozhodnutí zahrnující řadu komplexních úloh, při dodržení všech příslušných zásad a s ohledem na dopad na náklady, kvalitu a harmonogram projektu.
o Přichází s vlastními podněty k interakci s nadřízeným a k technickému vedení.
o Zadává práci vzhledem k záměrům, relativním prioritám a kritickým oblastem. Práci posuzuje s ohledem na zajištění souladu s projektem, pravidly a zdravým přístupem. Má k dispozici informované vedení.
o Zadává práci na projektu a poskytuje technické vedení lidem přiřazeným na projektech.
o Udržuje pozornost týmu vůči BOZP tak, aby byly požadavky BOZP zahrnuty v designu a nákupu.
o Cele demonstruje svůj závazek vůči otázkám zdraví a bezpečnosti (BOZP) a vede projektový tým se zřetelem na bezpečnost.
o Projektovému týmu stanovuje jasné cíle a plány co do rozsahu, harmonogramu, produktivity a rozpočtu. Členy týmu náležitě informuje o stavu projektu a klíčových ukazatelích.
o Zajišťuje, aby byl projekční tým obeznámen a dodržoval zákazníkovu funkční specifikaci (Functional Specification) / základ projektování (Basis of Design), jakož i příslušné předpisy, normy a nařízení.
o Při řízení projektových úkolů zajišťuje vyhotovení a dodržování harmonogramů a plánů užití zdrojů projektu.
o Na základě smluvních požadavků na rozsah projektu definuje rozsah služeb a dodávek společnosti Worley.
o Chápe klíčové záměry a motivaci zákazníka, navazuje dobré pracovní vztahy s technickými protějšky na straně zákazníka. Navazuje vztahy s externími dodavateli. Buduje vztahy se zákazníky založené na důvěře a respektu, ve kterých lze otevřeně projednávat průběh projektu, výzvy a problémy.
o Pracuje a cestuje do našich kanceláří a k zákazníkům, přičemž jeho domovskou kanceláří je kancelář Worley v Plzni.
Praxe a odborná způsobilost
o Vysokoškolské vzdělání nebo ekvivalent ve strojírenství (inženýringu) nebo srovnatelná praxe s odbornou registrací.
o Odborná registrace podle místních předpisů; členství v celosvětové uznávané organizaci v oboru strojírenství (inženýring) a/nebo řízení projektů.
o Obvykle 10 let praxe ve strojírenství (inženýringu), včetně nejméně 3 let technické, vedoucí a/nebo manažerské praxe, praxe v řízení rozvoje inženýringu projektů; praxe v inženýringu projektu a projekčním nákupu.
o Hlubší porozumění firemním systémům řízení a znalostí, firemním procesům a nástrojům.
o Schopnost pomáhat druhým a řešit problémy.
Zvláštní požadavky
o Nutná znalost práce v softwaru Microsoft Office, zejména MS Outlook, Word, Excel, Teams a PowerPoint.
o Schopnost uspořádávat informace z více zdrojů a uchovávat je v souladu s danými pravidly a v předepsaném formátu.
o Obzvláště nutná znalost a porozumění mechanismům zabezpečujícím bezpečnost projektování, jakož i příslušné projekční legislativě.
o Efektivita ve vedení týmu za účelem dosažení cílů, záměrů projektu a úspěšného dokončení inženýringu.
o Základní znalost a porozumění kontrolním zprávám projektu a zjištěným problémovým oblastem.
o Plné porozumění smluvním záležitostem a komerční povědomí.
o Znalost češtiny a angličtiny podmínkou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?