- 35 120 – 45 780 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
[] Místo výkonu práce: Opletalova č.p. 699
407 22 Benešov nad Ploučnicí
Kvalifikační předpoklady: vzdělání ve smyslu § 7 odst. 1 zákona č. 563/2004, o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, v platném znění.
Požadavky: organizační schopnosti a koncepční myšlení, dobrá znalost práce na PC, práce ve školním informační systému, (Bakaláři, ŠkolaOnline, EduPage apod.), výborné komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, ochota se dále vzdělávat, občanská a morální bezúhonnost, etické, empatické a asertivní chování, znalost školské a pracovně právní legislativy, KONCEPCE školy krátkodobá, dlouhodobá, udržování výborných mezilidských vztahů, zodpovědnost, loajálnost, pozitivní přístup, pedagogický leadership.
Výhody: vzdělávání v oblasti mentorské a koučovací podpory, zkušenost z řídící pozice, zkušenost s administraci dotačních a jiných výzev pro rozvoj školy.
Praxe: délka dosavadní pedagogické praxe není rozhodující.
Přihlášky: přihlášky do výběrového řízení (viz. příloha) posílejte výhradně písemně na adresu: Základní škola a Mateřská škola Benešov nad Ploučnicí, příspěvková organizace, Opletalova 699, 407 22 Benešov nad Ploučnicí, k přihlášce doplňte strukturovaný životopis a motivační dopis psaný rukou (v max. délce A4), obálku označte heslem „Neotvírat – výběrové řízení – zástupce ředitele“ do výběrového řízení budou zařazeny přihlášky doručené do 30. 4. 2024 (včetně).
Průběh výběrového řízení: 1. kolo (cca do 7. 5. 2024), posouzení došlých přihlášek, vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru, 2. kolo (cca do 17. 5. 2024), ústní pohovory s vybranými uchazeči se zaměřením na organizaci a provoz základní školy, znalost základní legislativy související s výchovně – vzdělávacím posláním školy.
Termín nástupu: nejlépe od 1. srpna 2024, popř. dle dohody.
Platové podmínky: řídí se zákoníkem práce v platném znění, nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění. Nástupní bonus ve výši 150 000 Kč. Příplatek za vedení, osobní příplatek. Uchazeč, který bude vybrán jako nejvhodnější, je povinen před uzavřením pracovního poměru doložit: úředně ověřené kopie dokladů o dosaženém vzdělání (diplom včetně vysvědčení o SZZ) ve smyslu § 7 odst. 1 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, v platném znění, doklad o průběhu zaměstnání a délce pedagogické praxe včetně pracovního zařízení (např. pracovní smlouvy, potvrzení zaměstnavatelů), výpis z rejstříku trestů (ne starší 2 měsíců), originál lékařského potvrzení o zdravotní způsobilosti pro dané pracovní místo (ne starší 2 měsíců).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv, a to i v jeho průběhu.
Konkrétní informace najdete na webu: www.zsbnpl.cz (v sekci „Nepřehlédněte“).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?