První kontakt:
Karešová Eva Bc., tel.: zobrazit tel. číslo , do 16 hod,
e-mail: e-mail přes , .
Náplň práce:
- Zpracování a zaúčtování dodavatelských a odběratelských faktur, účtování pohledávek a závazků, dobropisů, vzájemných zápočtů, účtování pokladních dokladů, bankovních výpisů, interních dokladů, zúčtovávání cestovních příkazů, příprava podkladů pro DPH.
- Spolupráce při zajišťování uzávěrkových účetních prací pro externí hlavní účetní.
- Zabezpečení správnosti, průkaznosti, úplnosti, trvalosti a včasnosti účetnictví.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
SŠ/ VŠ vzdělání ekonomického směru, znalost účetních a daňových zákonů, praxi na obdobné pozici minimálně 3 roky, spolehlivost, pečlivost a přesnost, znalost práce na PC – MS Office, znalost MS Excel.
Pracovní doba je pružná s pevnou částí od 8:30 do 14:00 hodin (po-pá).
Zaměstnanecké výhody:
Příspěvek na stravné, zvláštní prémie, týden dovolené navíc.