- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme novou posilu do týmu, který se stará o informační a kybernetickou bezpečnost Kraje Vysočina – nejen interně vůči Krajskému úřadu Kraje Vysočina, ale i externě vůči příspěvkovým organizacím, obcím, veřejnosti a jiným partnerům na národní i mezinárodní úrovni.
Co bude Vaším úkolem?
o podílení se na provozu systému řízení bezpečnosti informací (to bude zahrnovat činnosti jako např. řízení informačních aktiv, hodnocení ISMS, administrace činností Výboru pro řízení kybernetické bezpečnosti)
o kontrola bezpečnostních opatření
o udržování bezpečnostních procesů a dokumentace
o správa portálu kybernetické bezpečnosti
o podílení se na přípravě bezpečnostních školení
o nastavovat a udržovat administrativní bezpečnostní procesy
o zajišťování tzv. security awareness
o podpora uživatelů v oblasti bezpečnosti
o pokud budete mít i technické znalosti a dovednosti, pak Vás může čekat i správa a analýza bezpečnostních událostí, zajišťování a koordinace bezpečnostních testů ICT infrastruktury, podílení se na zvládání bezpečnostních incidentů, apod.
Co byste měla/měl mít?
o především ochotu vzdělávat se a přijímat nové výzvy
o dále pak proaktivní a samostatný přístup k práci
o analytické a logické uvažování, které je nevyhnutelnou nutností
o výhodou bude Vaše:
Co u nás můžete očekávat?
o pracovní místo v týmu s vynikajícími výsledky, které je vhodné i pro absolventy
o zázemí stabilní a uznávané organizace
o přátelskou a neformální atmosféru (ano, i přes to, že jsme úřad)
o možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o trvalou podporu profesního růstu, podporu k zapracování
o možnost neustálého vzdělávání
o pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek
o pestrý benefitní program
o možnost nástupu ihned.
Kontakt e-mailem nebo telefonicky v čase po-pá 7:00–15:00 hod.
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 5. 8. 2024 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.