- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
OBCHODNÍK/CE/SALES COORDINATOR
POŽADUJEME: znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, SŠ nebo VŠ vzdělání, práce na PC, MS Outlook, MS Excel – pokročilá úroveň, aktivní řidič sk. B, pozitivní přístup k práci, chuť vzdělávat se a rozvíjet se, samostatnost, schopnost zvládat stres, spolehlivost a týmového ducha
NÁPLŇ PRÁCE: rozvoj vztahu se stávajícími klienty, hledání nových klientů, komunikace se zákazníky v AJ, tvorba cenových nabídek a objednávek, dohled nad průběhem zakázky, spolupráce s logistikou, práce v mezinárodním prostředí, občasné návštěvy u zákazníků a zahraničních partnerů, spolupráce s oddělením napříč firmou
NABÍZÍME: motivační finanční ohodnocení, prodej jedinečného výrobku na trhu, prostředí dynamicky se rozvíjející české společnosti s působení na mezinárodním trhu, mobilní telefon, notebook, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování a penzijní pojištění, firemní akce pro zaměstnance a jiné…
PRVNÍ KONTAKT: své CV zasílejte e-mailem na: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.