- 38 000 – 43 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Baví vás IT oblast a cítíte se v tom jako ryba ve vodě? Máte praktické zkušenosti z IT v podpoře koncových uživatelů? Potom hledáme právě vás.
Co bude vaší náplní práce?
o Poskytování technických konzultací uživatelům
o Helpdesk (údržba a servis, podpora uživatelů a zařízení, firemní aplikace)
o Analýza a odstraňování problémů, řešení incidentů
o Konfigurace techniky a instalace SW
o Objednávání příjem a výdej HW a příslušenství
o Podporu provozu ERP systému a ostatních aplikací
Co k této pozici budete potřebovat?
o SŠ technického směru (IT výhodou)
o Zkušenosti s Windows 7–10, Windows Server 2016
o Zkušenosti s Android/iOS
o Komunikační schopnosti při řešení problémů
o Samostatnost, preciznost, schopnost úkoly dotahovat do konce
o Ochota učit se a rozvíjet své znalosti a dovednosti
Co u vás oceníme?
o Základní znalost AJ
o Řidičský průkaz sk B
Co vám za to můžeme nabídnout?
NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 15.000,– Kč
Flexibilní pracovní dobu a pestrou náplň práce, při které můžete ukázat své technické znalosti. Standardním vybavením pozice IT Administrátor je i pracovní mobil a notebook. Nabídneme vám jazykové kurzy a další odborné vzdělávání. Využít můžete také zvýhodněné služby našeho mobilního operátora a zvýhodněné ceny služeb a produktů u našich smluvních partnerů. 25 dní dovolené, 3 dny zdravotního volna a příspěvek na stravování je u nás samozřejmostí. Po nástupu na vás čeká náborový příspěvek ve výši 15.000 Kč.
V prvním roce je smlouva na dobu určitou (12měs.), po uplynutí této doby prodlužujeme smlouvu na dobu neurčitou.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.