- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Druh práce: zajišťování správních činností na úseku životního prostředí
Náplň práce: – zajišťování výkonu státní správy v oblasti vodního hospodářství
-
vydávání jednotných environmentálních stanovisek
-
povolování nakládání s vodami
-
povodňová ochrana
-
řešení havárií na vodách
Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností
Doba výkonu práce: doba neurčitá
Předpokládaný nástup: 01.03.2025 nebo dle dohody
Platové podmínky: platová třída 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky)
Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (například příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky)
Předpoklady Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Požadavky:
-
minimálně vyšší odborné vzdělání,
-
řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič,
-
znalost práce s počítačem,
-
praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou.
Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu:
Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek
nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 21.01.2025.
Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ.
Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – životní prostředí“.
Přihláška (lze použít přiložený formulář) musí obsahovat tyto údaje uchazeče/uchazečky:
-
jméno, příjmení, titul;
-
datum a místo narození;
-
státní příslušnost;
-
místo trvalého pobytu;
-
číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana;
-
datum a podpis.
V přihlášce laskavě uveďte kontakt – telefon, mobilní telefon, e-mail.
Povinné přílohy přihlášky:
životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se nabízené pracovní pozice (nejlépe strukturovaný),
čestné prohlášení o splnění požadavku řidičského průkazu (aktivní řidič) a znalosti práce s počítačem.
Výběrové řízení – písemný test a pohovor s vybranými uchazeči/uchazečkami proběhne dne 27.01.2025.
Tajemnice si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo nikoho nevybrat.
Osobní údaje jsou shromažďovány a zpracovávány za účelem výběrového řízení, z důvodů plnění právní povinnosti, která vyplývá ze zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů. Veškeré zaslané originály dokumentů budou po ukončení výběrového řízení neúspěšným uchazečům neprodleně zaslány zpět. Město Písek si ponechává pouze kopii Přihlášky do výběrového řízení pro případnou obhajobu svých práv, a to po dobu 5 let.
Město Písek činí, v souladu s článkem 13 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně osobních údajů a ustanovením § 8 zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, informační povinnost prostřednictvím Zásad ochrany osobních údajů, které jsou dostupné na webových stránkách města Písek www.mesto-pisek.cz.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?