- 32 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

1. kontakt e-mailem. Životopis zašlete na: e-mail přes
Požadavky: praxe v pojišťovnictví nebo callcentru výhodou
Co budeš dělat?
•Budeš s našimi klienty hodně komunikovat – především telefonicky a e-mailem.
•Vysvětlíš věci ohledně jejich smlouvy a případně zařídíš její úpravu.
•Pomůžeš těm, co měli smůlu, nahlásit škodu a řekneš, jak postupovat dál.
•Zájemcům o nové pojištění pomůžeš s uzavřením nové smlouvy.
•Můžeš se podílet na zlepšování chodu klientského servisu (neustále na něčem pracujeme).
•Administrativu spojenou s obsluhou klientů (zápis do CRM, zadávání a kontrola úkolů, skenování, zpracování pošty, doplňování do tabulek, příprava záznamů, žádostí)
•Zajišťovat plynulý chod kanceláře.
Budoucího kolegu/kolegyni si představujeme jako:
•Komunikativního člověka, který bude s radostí pomáhat našim klientům.
•Člověka, který je zodpovědný a spolehlivý.
•Samostatného jedince, který hledá řešení místo říkání „to nejde.
•Týmového hráče se smyslem pro humor.
•Běžného uživatele PC, nepotřebujeme žádného mistra v excelovských tabulkách.
•Člověka, který bude mít chuť se neustále vzdělávat.
Co musíš už nyní splňovat?
•Ukončené SŠ vzdělání s maturitou.
•Praxi v pojišťovnictví.
•Již složené zkoušky
Co nabízíme?
•Práci ve stabilní společnosti s dlouholetou vizí.
•Práci na hlavní pracovní poměr.
•Velmi příjemné pracovní prostředí a pohodový tým lidí.
•Individuální rozvržení pracovní doby.
•Možnost občasné práce z domova.
•Práci s moderními poradenskými nástroji.
•Prostor pro osobní rozvoj a vzdělávání.
•Skvělou dostupnost kanceláře v Ostravě.
•Možnost prosadit své myšlenky a nápady na zlepšení našich služeb.
Myslíš, že to zvládneš?
Pošli nám životopis na adresu e-mail přes a my se Ti ozveme.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.