- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
1. kontakt e-mailem. Životopis zašlete na: e-mail přes
Požadavky: praxe v pojišťovnictví nebo callcentru výhodou
Co budeš dělat?
•Budeš s našimi klienty hodně komunikovat – především telefonicky a e-mailem.
•Vysvětlíš věci ohledně jejich smlouvy a případně zařídíš její úpravu.
•Pomůžeš těm, co měli smůlu, nahlásit škodu a řekneš, jak postupovat dál.
•Zájemcům o nové pojištění pomůžeš s uzavřením nové smlouvy.
•Můžeš se podílet na zlepšování chodu klientského servisu (neustále na něčem pracujeme).
•Administrativu spojenou s obsluhou klientů (zápis do CRM, zadávání a kontrola úkolů, skenování, zpracování pošty, doplňování do tabulek, příprava záznamů, žádostí)
•Zajišťovat plynulý chod kanceláře.
Budoucího kolegu/kolegyni si představujeme jako:
•Komunikativního člověka, který bude s radostí pomáhat našim klientům.
•Člověka, který je zodpovědný a spolehlivý.
•Samostatného jedince, který hledá řešení místo říkání „to nejde.
•Týmového hráče se smyslem pro humor.
•Běžného uživatele PC, nepotřebujeme žádného mistra v excelovských tabulkách.
•Člověka, který bude mít chuť se neustále vzdělávat.
Co musíš už nyní splňovat?
•Ukončené SŠ vzdělání s maturitou.
•Praxi v pojišťovnictví.
•Již složené zkoušky
Co nabízíme?
•Práci ve stabilní společnosti s dlouholetou vizí.
•Práci na hlavní pracovní poměr.
•Velmi příjemné pracovní prostředí a pohodový tým lidí.
•Individuální rozvržení pracovní doby.
•Možnost občasné práce z domova.
•Práci s moderními poradenskými nástroji.
•Prostor pro osobní rozvoj a vzdělávání.
•Skvělou dostupnost kanceláře v Ostravě.
•Možnost prosadit své myšlenky a nápady na zlepšení našich služeb.
Myslíš, že to zvládneš?
Pošli nám životopis na adresu e-mail přes a my se Ti ozveme.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?