- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Hlavní náplň činnosti: vypracovávání individuálních akčních plánů ke zvýšení možností uplatnění na trhu práce včetně jejich aktualizace a vyhodnocování. Provádění sociálně-právních a základních poradenských činností v oblasti zaměstnanosti a rekvalifikace zájemců a uchazečů o zaměstnání. Poradenství pro zprostředkování zaměstnání, individuální práce s uchazeči a zaměstnavateli. Kontrola plnění povinnosti uchazeče o zaměstnání dodržovat režim dočasné pracovní neschopnosti uchazeče o zaměstnání z důvodu nemoci nebo úrazu dle ustanovení § 127 odst. 3 zákona o zaměstnanosti. Podávání informací o volných pracovních místech a zároveň aktivní vyhledávání informací o volných pracovních místech. Realizace opatření a nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti, výběr uchazečů v rámci realizace jednotlivých nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti.
Požadujeme: komunikační dovednosti, profesionální vystupování, asertivní chování, emoční odolnost, samostatnost, pečlivost, důslednost, flexibilita a spolehlivost, svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, praxe v oblasti státní správy – výhodou,
Nabízíme: platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy v 9. platové třídě, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku v závislosti na odváděné práci, pružná pracovní doba – plný úvazek, předpokládaný nástup: od 1.1.2023, pracovní poměr na dobu určitou (zástup za dlouhodobou PN) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 16. 12. 2022 včetně na e-mailovou adresu e-mail přes .
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?