Účetní
- Zlín
- Alfa Container s.r.o.
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | jiný |
Lokalita | Zlín |
Firma | Statutární město Zlín |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Finanční poradce / poradkyně |
Hrubá mzda | 24.100 – 31.820 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
EKONOM/KA, ASISTENT/KA
v Odboru kanceláře tajemníka
na dobu určitou
(místo výkonu práce ve Zlíně)
Požadavky zaměstnavatele:
" minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, obor ekonomický výhodou,
" znalost podvojného účetnictví – praxe v oblasti účetnictví min. 1 rok,
" praxe v oblasti účetnictví rozpočtových či příspěvkových organizací výhodou,
" znalost práce v účetním SW na platformě GINIS výhodou,
" odpovědnost, spolehlivost, pečlivost,
" komunikativnost a schopnost týmové spolupráce.
Klíčové pracovní činnosti:
" zajišťuje ucelenou agendu spojenou se samostatným vedením účetních operací odboru (vedení knihy faktur, likvidace faktur a úhrad dle rozpočtové skladby, sledování plnění příjmů a výdajů dle jednotlivých položek rozpočtu – dodržení rozpočtové kázně, likvidace příjmů a výdajů v hotovosti, vedení evidence majetku odboru, inventarizace DDHIM a DHM atd.),
" vede sekretariát vedoucího odboru, vykonává administrativní práce a vyřizuje korespondenci pro vedoucího odboru.
Pro pozici ekonom/ka, asistent/ka je stanovena 9. platová třída.
Bližší informace: Mgr. Martin Mikša, vedoucí Odboru kanceláře tajemníka, tel. zobrazit tel. číslo .
Předpokládaný nástup: ihned nebo dle domluvy, pracovní poměr bude uzavřen na dobu určitou 1 rok s perspektivou změny na dobu neurčitou.
K přihlášce přiložte:
" strukturovaný životopis (přehled dosavadních zaměstnání, odborných znalostí a dovedností) a
" kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Místo, způsob a lhůta podání přihlášky, jejíž povinný formulář je zveřejněn na úřední desce:
" poštou na adresu: statutární město Zlín, Odbor kanceláře tajemníka, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín; podací razítko nejpozději s datem 03.01.2024 (obálka musí být označena „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, ekonom/ka, asistent/ka“ a uvedeno jméno a adresa uchazeče), nebo
" do datové schránky: 5ttb7bs, statutární město Zlín, nám. Míru 12, 760 01; s datem a časem dodání nejpozději do 04.01.2024 do 14:00 hod.
" osobně do podatelny Magistrátu města Zlína, budova radnice, náměstí Míru 12, Zlín (obálka musí být označena „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, ekonom/ka, asistent/ka“ a uvedeno jméno a adresa uchazeče), nejpozději do 04.01.2024 do 14:00 hod.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Informace o zpracování osobních údajů
Statutární město Zlín jakožto správce zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
Účelem zpracování osobních údajů je výběrové řízení na obsazení předmětné pracovní pozice.
Zákonnost zpracování vychází z čl. 6 odst. 1 písm. b), c) a f); zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, právní povinnosti a pro účel oprávněného zájmu správce. Kategorii osobních údajů tvoří identifikační, kontaktní a popisné údaje uvedené v přihlášce a přílohách.
Doba zpracování osobních údajů vychází ze spisového a skartačního plánu správce. Osobní údaje nejsou správcem poskytovány jiným osobám.
Kontakty na pověřence pro ochranu osobních údajů, práva a povinnosti správce a subjektů osobních údajů a další informace ke zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.zlin.eu/gdpr.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Víte, že nárok na studijní volno ze zákona nemáte? Zákoník práce studijní volno nezaručuje. Vždy musíte mít souhlas svého zaměstnavatele. Zjistěte, jak správně zaměstnavatele požádat o studijní volno. Přidáme i tipy, jak postupovat, když chcete studovat obor, který není v souladu s oborem vašeho zaměstnavatele.
V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟
Znáte základní povinnosti zaměstnavatele? Ukážeme vám, co je povinností vašeho zaměstnavatele před zahájením vašeho pracovního poměru, v průběhu a při skončení pracovního poměru.
Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.
Ke svému starobnímu důchodu můžete pracovat na plný úvazek i na brigádě. Na co všechno máte nárok, si ukážeme v tomto článku. Připojíme i informace pro ty, kteří mají nárok na invalidní důchod. Po roce práce máte nárok na přepočítání a zvýšení svého starobního důchodu - ukážeme vám, jak na to.
Pokud se vám v práci stal pracovní úraz, je třeba ho hned nahlásit. Povíme si, jaké kroky musí udělat zaměstnavatel, aby váš úraz vyšetřil. Rozebereme, na co máte vy jako zraněný zaměstnanec nárok. I zranění na teambuildingu může být pracovním úrazem. Co naopak pracovním úrazem není, se dozvíte samozřejmě také.
Doporučující dopis do zaměstnání může být klíčový při rozhodování vašeho nového zaměstnavatele. Z dopisu zjistí, jaké jsou vaše silné stránky, na jakých projektech jste pracovali, jak jste zapadli do současného týmu a mnohem více.
Trainee program, neboli výcvikový program, je vhodný pro studenty posledních ročníků nebo absolventy středních či vysokých škol. Společnost, která trainee program vypíše, si vybírá špičkové studenty či absolventy, ze kterých chce vychovat své budoucí talenty.
Až 50 000 Kč na získání nové nebo zvýšení, rozšíření či prohloubení dosavadní kvalifikace, jinými slovy odborné způsobilosti. Povíme si, jaké jsou podmínky pro uchazeče, jak podat žádost a jak dále postupovat, aby byl kurz uhrazen Úřadem práce.
Existují dvě dohody, v tomto článku se dozvíte vše o dohodě o provedení práce. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním. Abyste měli kompletní informace, připojili jsme i vzor dohody o provedení práce. Po úpravě zákoníku práce dochází ke změnám u dohod, a my vám tyto změny jasně, stručně a srozumitelně představíme. Vzorová dohoda o provedení práce k tisku je pro vás zcela zdarma, můžete ji upravovat dle svých potřeb.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje