- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz.
Pracovní náplň: práce v týmu grafického oddělení; DTP práce – příprava, zpracování a kontrola tiskových dat; tvorba designů produktů, obalů, etiket; focení produktů; příprava webové grafiky; tvorba marketingových materiálů, komunikace s obchodními partnery.
Požadavky: znalost anglického jazyka slovem i písmem, vzdělání min. ÚSO s maturitou; znalosti vektorové grafiky, DTP – znalost předtiskové přípravy; znalost práce v grafických programech Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign); znalost redakčních systémů; kreativní myšlení a zároveň dodržení zavedených korporátních grafických stylů; zkušenosti s fotografováním; zkušenosti v oblasti marketingu a propagace; vynikající komunikační a organizační schopnosti, cit pro detail, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, dodržování termínů.
Zaměstnavatel nabízí: průměrnou hrubou měsíční mzdu 32.000,– Kč; dovolenou navíc v rámci věrnostního systému; možnost pracovat z domova; stálé pracovní místo, komplexní zaškolení, vzdělávací kurzy, firemní akce, přátelský kolektiv; flexibilní počátek / konec pracovní doby; dlouhodobou spolupráci; zaměstnanecké benefity – příspěvek na dovolenou ve výši 50 % hrubé mzdy, příspěvek na Vánoce ve výši 100% hrubé mzdy, podnikové stravování od 34,– Kč, kvalitní dotovaná káva, cenově výhodné občerstvení na pracovišti, parkování pro zaměstnance v areálu firmy a řada dalších benefitů.
V případě zájmu o tuto pozici zašlete životopis na e-mail: e-mail přes a do předmětu uveďte název pozice.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.